کاهش آلودگی هوای اصفهان با تکمیل رینگ چهارم ترافیکی

مدیر منطقه 15 شهرداری اصفهان بیان کرد:

مدیر منطقه 15 شهرداری اصفهان گفت: یکی از اثرات مهم تکمیل پروژه رینگ چهارم این است که می تواند منجر به کاهش ترافیک و در نتیجه کاهش آلودگی هوای شهر اصفهان شود. .

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

هوشنگ نظری پور با اشاره به اینکه دایره چهارم ترافیکی از کیلومتر 0 تا کیلومتر 7 در محدوده 15 قرار دارد و رهاسازی آن بر عهده این منطقه است، گفت: از کیلومتر صفر تا کیلومتر 1400 این پروژه رهاسازی و فعالیت های عمرانی آن انجام می شود. در حال انجام هستند.

وی افزود: با توجه به اینکه در 2 منطقه دهنو و خاتون آباد همچنان ساخت و ساز وجود دارد از کیلومتر 1400 تا 2400 ترخیص به کندی پیش می رود اما از کیلومتر 2400 تا 6700 عملیات پاکسازی و عمرانی انجام و در اختیار شهروندان قرار می گیرد.

مدیر منطقه 15 شهرداری اصفهان ادامه داد: از حدود 129 ملک واقع در منطقه دهنو و هاتون آباد در طول اجرای پروژه. حلقه چهارم ترافیک 14 ملک وجود دارد که هنوز آزاد نشده اند اما می توان گفت 98 درصد از 100 درصد آزادسازی انجام شده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: طبق قولی که داده بودیم پاکسازی کمربندی منطقه از 15 تا 30 آبان ماه سال جاری انجام شد.

ناتری پور با بیان اینکه جلسات متعددی با مالکان املاکی که تخلیه نشده اما به نتیجه قابل قبولی نرسیده است، ادامه داد: از طریق مراجع قضایی در حال پیگیری هستیم و امیدواریم آزادسازی این املاک انجام شود. در اسرع وقت. .

مدیر منطقه 15 شهرداری اصفهان با ابراز امیدواری از اتمام اصلاحات پیش بینی شده تا خرداد ماه سال آینده، تکمیل پروژه رینگ چهارم را برای شهر بسیار مهم و ضروری دانست و یکی از نتایج آن کاهش ترافیک در شهر و آلودگی هوا خواهد بود.



آیا این خبر مفید بود؟