انجام مطالعات جامع ترافیکی در شهر کرمانشاه/ با مشکل ترافیکی مواجه هستیم


ساعت: 15:44
تاریخ انتشار: 09/09/1401
کد خبر: 1914764

معاون حمل و نقل و کنترل ترافیک شهرداری کرمانشاه:

افشین لرزنگنه گفت: در شهر کرمانشاه به دلیل نبود ایستگاه های اتوبوس مناسب و نبود حمل و نقل عمومی مردم با مشکل ترافیک مواجه هستیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ افشین لرزنگنه در گفتگو با خبرنگار مرصاد نیوز اظهار داشت: در شهر کرمانشاه به دلیل نبود ایستگاه های مناسب اتوبوس و عدم استفاده از وسایل نقلیه عمومی با مشکل ترافیک مواجه هستیم.

معاون کنترل حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرمانشاه اضافه کرد: با توجه به اینکه معابر شهر کرمانشاه فرسوده و قدیمی هستند برای کل حجم تردد مناسب نیستند بنابراین مشکل تردد و توقف وسایل نقلیه وجود دارد.

وی سرعت تردد در سطح شهر را 15 تا 20 کیلومتر عنوان کرد و افزود: سرعت تردد باید به 25 کیلومتر افزایش یابد تا به حد استاندارد برسد.

لرزنگنه تصریح کرد: برای رفع مشکل پارکینگ در نقاط پرتردد شهر از جمله خیابان مدرس نیازمند توسعه پارکینگ های عمومی هستیم.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود گفت: در سال جاری 17 دوربین کنترل سرعت در بزرگراه ها نصب شده است که باعث افزایش ایمنی تردد و کاهش تخلفات و تصادفات می شود.

لرزنگنه همچنین به تاثیر تقاطع های پر دست انداز برای روان سازی ترافیک اشاره کرد و گفت: ایجاد تقاطع های پر دست انداز می تواند به کاهش ترافیک و تسهیل تردد کمک کند، از این رو احداث دو تقاطع در میدان آزادگان و دیزل آباد نیز در دستور کار بعدی قرار دارد.

به گفته این مسئول، هم اکنون بررسی مطالعات جامع ترافیک در شهر کرمانشاه با همکاری اساتید دانشگاه رازی در حال انجام است که اجرای آن موجب بهبود وضعیت ترافیکی شهر خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید