کمیسیون برنامه های مالی IOC را ارائه می دهد.

ساعت: 17:55
تاریخ انتشار: 1300/10/18
کد خبر: 1798935

سخنگوی کمیته ورزشکاران گفت: مقرر شد طرح و برنامه ای توسط کمیته ورزشکاران تهیه و از سوی کمیته به IOC ارائه شود تا از بودجه سالانه آن استفاده شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک، جلسه کمیته ورزشکاران کمیته ملی المپیک صبح امروز در سالن شماره یک کمیته ملی المپیک برگزار شد.

محمد بیداریان سخنگوی هیات ورزشکاران گفت: اعضای کمیته در ابتدای جلسه انتخاب هادی ساعی را به عنوان رئیس فدراسیون تکواندو تبریک گفتند و برای وی آرزوی موفقیت کردند. اما امروز اولین روز حضور ایشان در فدراسیون بود اما به دلیل جایگاه و احترامی که برای کمیته داشتند در جلسه حضور یافتند و سپس آقای نودهی دبیر کمیته گزارشی از جلسه قبلی کمیته ارائه کرد.

وی گفت: پس از بحث و تبادل نظرهای مختلف بین اعضا، مقرر شد طرح و برنامه ای از سوی کمیسیون ورزشکاران و انجمن ورزشکاران تهیه شود. IOC تامین شود تا بتوان از بودجه سالانه آن استفاده کرد. همچنین مقرر شد کمیته همبستگی بتواند دوره های مدیریت ورزشی را برای آن دسته از قهرمانانی که شرایط لازم برای حضور دارند برگزار کند.

بیداریان افزود: همچنین مقرر شد جلسه ای با ابطحی مدیرعامل صندوق حمایت از قهرمانان و ایثارگران برگزار شود تا در صورت امکان یکی از اعضای کمیسیون برای هماهنگی و هماهنگی بیشتر یکی از اعضای هیات مدیره آن عضویت داشته باشد. اجماع، وفاق.

سخنگوی کمیته ورزشکاران در پایان خاطرنشان کرد: یکی از مواردی که در این جلسه مطرح شد دعوت از کارشناس بیمه برای نظارت بر نحوه بیمه ورزشکاران بود تا بتوانند راهکارهای لازم را به ما بدهند. در صورت امکان باید بودجه مستقلی برای این کمیته در نظر گرفته شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید