یاغی پرسپولیس زیر فشار خم نمی شود

یاغی پرسپولیس زیر فشار خم نمی شود

اگر مسعود ریقی در ابتدای فصل، هافبک دفاعی مورد علاقه یحیی گل محمدی بود، عثمر نقش پررنگ تری را ایفا می کرد و به نظر می رسد این برزیلی حتی بیشتر از یحیی او را می پذیرد و سبک بازی او را می پسندد.

ریگی در جلوی خط دفاعی بازی می کند و اغلب اولین بازیکنی است که با گرفتن توپ از بیرانوند یا مدافعان تیمش خط پرس حریف را می شکند و با توجه به موقعیت بسیار حساسش در صورت از دست دادن توپ در فضاهای تنگ و سخت. ، کار تیمش دروازه پرسپولیس هم آسیب خواهد دید. او به شدت خطرناک است، اما به ندرت تصویری از رجی پیدا می‌کنید که در برداشتن توپ و پاس دادن آن به دیگر هافبک‌ها یا خط حمله تیمش اشتباه کند.

ریگی در نیم فصل دوم با تمرکز زیادی در زمین حاضر شد و توپ را زد. او خیلی کم یا بهتر است بگوییم اصلاً مصاحبه نمی کند، دوست ندارد در داخل زمین و خارج از زمین غر بزند و شوخی کند، بلکه کاملاً روی فوتبالش تمرکز دارد. مهمترین نکته در فوتبال ریگی، بازی راحت و آرام زیر فشار حریف است و اگرچه نقش او در زمین چندان برجسته و به چشم نمی آید، اما عنصری ضروری در موقعیت های اخیر پرسپولیس است و بعید به نظر می رسد که اسمار بتواند این کار را انجام دهد. او را لمس کن