۲۰۰ خدمت الکترونیکی در اختیار شهروندان اصفهانی قرار دارد

رئیس کمیته اطلاعات و حمل و نقل شهری شورای اسلامی شهر اصفهان:

رئیس کمیسیون اطلاعات و حمل و نقل شهری شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: در حال حاضر طبق آمار حدود 200 سرویس الکترونیکی برای استفاده شهروندان در دسترس است.

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

ابوالفضل قربانی با بیان اینکه حدود 200 سرویس الکترونیکی در اختیار شهروندان قرار دارد، گفت: می توانند از آنها استفاده کنند، شاید شهروندان از بسیاری از این خدمات اطلاعی نداشته باشند و باید در این زمینه تلاش بیشتری شود.

وی در خصوص هوشمندی این شهر گفت: استان های بزرگی مانند اصفهان که بیش از دو میلیون نفر جمعیت دارد باید زیرساخت های لازم برای هوشمندسازی را فراهم کرده باشند.

قربانی بیان کرد: در حال حاضر با توجه به رویکردی که در سراسر دنیا به این معضل وجود دارد، فعالیت های قابل توجهی انجام شده است، هرچند با وضعیت ایده آل فاصله داریم، اما اقدامات انجام شده به ویژه راه اندازی اپلیکیشن «اصفهان من» یکی از مصادیق شهرت فاخر در این زمینه است زیرا شهروندان می توانند با مراجعه به وی از خدمات آفلاین بهره مند شوند. همچنین در سایر بخش ها از جمله حمل و نقل و ترافیک، بحث هوشمندسازی بسیار جدی است زیرا می توانیم تاخیرهای سخت افزاری را از طریق نرم افزار جبران کنیم.

رئیس کمیته اطلاعات و حمل و نقل شهری شورای اسلامی شهر اصفهان وی گفت: باید از زیرساخت های موجود به بهترین شکل ممکن استفاده کنیم. برای رسیدن به این هدف شاهد استفاده از دوربین های متعددی در سطح شهر هستیم که کنترل لازم را انجام می دهند، البته بحث ارائه خدمات هوشمند به شهروندان از جمله در مسیرهای اتوبوسرانی مطرح است و نمونه بارز آن آگاهی از زمان رسیدن اتوبوس به ایستگاه مربوطه از طریق این استفاده از نرم افزار می باشد.

این کارمند تصریح کرد: زمان بندی چراغ راهنمایی یکی دیگر از این موارد است، البته تاکید می کنم شرایط بهتر از این باشد. در حال حاضر طبق آمار حدود 200 خدمات الکترونیکی در دسترس شهروندانی است که می توانند از آن استفاده کنند، شاید شهروندان از بسیاری از این خدمات اطلاعی نداشته باشند و باید در این زمینه تلاش بیشتری صورت گیرد.



آیا این خبر مفید بود؟




خدمات سئو برای وب سایت ها