۷۰ کاروان زیر سایه خورشید در سطح کشور اعزام شدند

مسئول ترویج کاروان زیر سایه خورشید گفت: 70 کاروان زیر سایه خورشید با اهداف انقلاب به سراسر کشور اعزام شدند.

به گزارش خبرنگار مرکزی خبرگزاری موج


حجت الاسلام حسن باقریه در نشست خبری اراک با خادمان حرم رضوی که در فرم کاروان زیر سایه آفتاب ایشان میهمان شهر اراک بودند، گفت: این طرح با مشارکت 70 کاروان برای هفدهمین سال متوالی در سراسر کشور محقق شد.

وی ایجاد دسترسی به معنویت حرم امام رضا (ع) برای اقصی نقاط کشور را از اهداف تشکیل کاروان زیر سایه خورشید عنوان کرد.

مسئول ترویج کاروان زیر سایه خورشید با بیان اینکه 15 کاروان زیر سایه خورشید نیز در راستای اهداف انقلاب به کشورها اعزام شده اند، گفت: امسال در 15 استان کشور. حدود 200 نفر از کارکنان حرم رضوی در قالب 70 کاروان در سراسر کشور حضور داشتند.

حجت الاسلام باقریه افزود: اکنون تعداد خادمان رضوی در کشور بسیار بیشتر از مشهد است که این یک افتخار است و خادمان رضوی در همه مشاغل و مشاغل فعال هستند.

وی با اشاره به اینکه پرچم معرف حرم است، افزود: ما در تلاش هستیم تا آرزوهای هموطنانمان را محقق کنیم و باید اذعان داشت که این کاروان برای ایجاد پیوند صمیمانه بین عاشقان آقا امام رضا و حرم ایجاد شده است.

مسئول ترویج کاروان زیر سایه خورشید گفت: سختی و فشردگی سفر کاروان زیر سایه خورشید از توان بانوان خارج است و به همین دلیل در حال حاضر آستان مقدس حرم رضوی دارد. هیچ برنامه ای برای حضور بانوان در قالب این کاروان وجود ندارد.

حجت الاسلام باقریه گفت: بیرق متبرکه حرم امام رضا(ع) امیدی فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی است.

وی افزود: اجرای طرح کاروان زیر سایه خورشید از نظر فرهنگ عمومی و پیوند نسل جدید شیعه با معارف اهل بیت(ع) نقش مهمی در منطقه دارد.

مسئول ترویج کاروان زیر سایه خورشید گفت: توجه ویژه به بیان گام دوم انقلاب و نگرش تمدنی در فضای کنونی جامعه ضروری است.

حجت الاسلام باقریه تاکید کرد: آستان مقدس حضرت رضا(ع) موضوع فرهنگ عمومی و فرهنگ سازی را به عنوان یک رسالت برای خود تعریف کرده اند و این موضوعی است که مورد تاکید ویژه مقام معظم رهبری قرار گرفته است. انقلاب.



آیا این خبر مفید بود؟




خدمات سئو برای وب سایت ها