آتش سوزی در شهر راحت و بندر ایلات در سرزمین های اشغالی رخ داد.


ساعت: 11:06
تاریخ انتشار: 14.03.1314
کد خبر: 1843451

در 24 ساعت گذشته دو آتش سوزی در جنوب فلسطین اشغالی گزارش شده است که یکی از آنها انفجاری شدید در شهر بندری ایلات ایجاد کرده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ منابع فلسطینی پنجشنبه شب از وقوع دو آتش سوزی در مناطق النقاب و ایلات در جنوب سرزمین های اشغالی خبر دادند.

گزارش ها حاکی از آن است که یکی از این آتش سوزی ها در حوالی شهر راحت واقع در شمال صحرای النقاب رخ داده که بر اثر آن ستون هایی از دود به آسمان بلند شده است. به نظر می رسد این آتش سوزی در یک منطقه صنعتی در شهر راحت رخ داده است.

در حادثه ای دیگر آتش سوزی در یکی از مراکز صنعتی شهر ایلات (جنوبی ترین نقطه فلسطین) به دلیل طولانی شدن آتش و سرایت به واحدهای مسکونی مجاور رخ داد.

به گفته آتش نشانان آتش نشانی بندر ایلات، عامل خارجی این آتش سوزی بوده است. بندر ایلات یکی از شهرهای توریستی فلسطین اشغالی است که سالانه میلیون ها گردشگر داخلی و خارجی از آن بازدید می کنند.

علیرغم تلاش رژیم صهیونیستی برای سانسور و سرپوش گذاشتن بر حوادث و رویدادهای امنیتی، اخیرا چندین آتش سوزی گزارش شده که منجر به انفجار در برخی مناطق مسکونی و صنعتی رژیم صهیونیستی شده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید