آتش سوزی گسترده کارخانه در سرزمین های اشغالی


ساعت: 11:45
تاریخ انتشار: 1801/03/18
کد خبر: 1844421

یک کارخانه چوب در شمال سرزمین های اشغالی و یک غذاخوری در سرزمین های اشغالی طعمه حریق شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ یک کارخانه چوب در شمال سرزمین های اشغالی صبح امروز (چهارشنبه) طعمه حریق شد و یک غذاخوری ارتش رژیم صهیونیستی نیز سه شنبه شب در آتش سوخت.

به گزارش پایگاه خبری عرب 48، آتش سوزی عظیم در این کارخانه، جاده وادی آرا را بسته و نیروهای امدادی تلاش زیادی کردند تا از سرایت آتش به مناطق اطراف جلوگیری کنند.

بر اساس این گزارش، نیروهای امدادی حاضر در محل به دلیل دود غلیظ ناشی از آتش سوزی و ترس از گسترش آتش، خانه های همجوار را تخلیه کردند.

عرب 48 همچنین گفت: نیروهای امدادی سیگنال آتش سوزی در کارخانه را دریافت کردند و برای اطفای حریق به محل حادثه شتافتند. گسترش آتش به حدی بود که آتش نشانان ساعت ها تلاش کردند تا از سرایت آن به خانه های اطراف جلوگیری کنند.

سخنگوی سازمان امداد و نجات سرزمین های اشغالی در بیانیه ای اعلام کرد: این آتش سوزی باعث دود شدید در منطقه و ازدحام خیابان 65 شده است.

وی اما اشاره ای به قربانیان احتمالی آتش سوزی نکرد و تنها گفت که پلیس در محل ایست بازرسی ایجاد کرده و از حاضران خواسته تا مسیر خود را تغییر دهند.

ساعاتی قبل از انتشار این گزارش، شبکه تلویزیونی اسرائیلی Kan 11 از آتش سوزی در اتاق غذاخوری دانشکده افسری 1 مرتبط با ارتش اسرائیل خبر داد.

به گزارش کن، هنوز علت آتش سوزی اعلام نشده و تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید