آتش سوزی انبار لاستیک زباله رباط کریم/ ابعاد آتش سوزی بسیار گسترده است

آتش سوزی انبار لاستیک زباله رباط کریم/ ابعاد آتش سوزی بسیار گسترده است

رئیس سازمان آتش نشانی رباط کریم از آتش سوزی بسیار گسترده در انبار لاستیک قراضه در حوالی شهرک اشکانیه رباط کریم خبر داد و گفت: اطفای حریق با آتش سوزی و دود غلیظ همراه است.

حمید رزاقی با اشاره به آتش سوزی در انبار لاستیک گفت: ظهر امروز در پی گزارش شهروندان به سامانه 125 سازمان آتش نشانی شهرستان رباط کریم مبنی بر آتش سوزی در انبار لاستیک زباله در حوالی شهر اشکانی رباط کریم. ، غیر از ایستگاه های عملیاتی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: متاسفانه به دلیل اشتعال پذیری لاستیک های انبار شده حجم آتش بسیار زیاد بود و اطفای حریق با آتش و دود غلیظ همراه بود که کار را کمی سخت می کرد.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرستان رباط کریم نیز گفت: تمامی ایستگاه های آتش نشانی شهرستان رباط کریم به محل حادثه اعزام شده و مشغول اطفای حریق هستند.

وی گفت: خوشبختانه در جریان این آتش سوزی گسترده به کسی آسیب نرسید اما به دلیل بزرگی آتش ممکن است مهار آن چند ساعت طول بکشد.

رزاقی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به حجم زیاد آتش سوزی و دود، از اکیپ های آتش نشانی شهرهای اطراف برای مهار و اطفای هرچه سریعتر این آتش مهیب کمک خواسته شده است.

دیدگاهتان را بنویسید