آتش سوزی یک پاساژ قدیمی در بازار تهران

آتش سوزی یک پاساژ قدیمی در بازار تهران

سیدجلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از آتش سوزی یک پاساژ قدیمی در بازار تهران خبر داد و گفت: در این حادثه چندین مغازه دچار حریق و خسارت شدند اما تلفات جانی نداشتند.

سیدجلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی و ایمنی شهرداری تهران از آتش سوزی یک پاساژ قدیمی در محدوده بازار تهران خبر داد و گفت: ساعت 4:18 دقیقه بامداد آتش سوزی در ساختمانی در خیابان سعدی شمالی جبارزاده گزارش شد. به سامانه 125 و در عرض سه دقیقه پرسنل سه ایستگاه آتش نشانی با تجهیزات کامل و خودروهای پشتیبانی در محل حاضر شدند.

ملکی ادامه داد: با حضور آتش نشانان یک ساختمان تجاری-انباری هفت طبقه که هدف اصلی آن در زمینه تولید و فروش پارچه رویه کفش و کالاهای چرمی است، در طبقه همکف مورد توجه قرار گرفت. 2 مغازه جنب ساختمان مسکونی. دیگری به مساحت 30 متر آتش مغازه های طبقه دوم و سوم را فراگرفته است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و ایمنی شهرداری تهران خاطرنشان کرد: البته آتش به طبقات چهارم و پنجم سرایت کرد که نمای ساختمان را تحت تاثیر قرار داد.

به گفته وی، وجود اشیا در راه پله ها یکی از مشکلات جدی آتش نشانان در هنگام آتش سوزی در این مکان ها است که می تواند کار را به تاخیر بیاندازد، به همین منظور از صاحبان اماکن تجاری تقاضا داریم از وجود اشیا بر روی پله ها خودداری کنند. مسیرها و پله ها

ملکی یادآور شد: اگر این حادثه در وسط روز اتفاق می افتاد شاهد تلفات جانی بودیم اما در زمان آتش سوزی هیچ فردی در ساختمان نبود. علت آتش سوزی توسط کارشناسان آتش نشانی همچنان در دست بررسی است.

دیدگاهتان را بنویسید