آجورلو آب و آتش می اندازد; این ستاره به استقلال برگشت؟!

آجورلو آب و آتش می اندازد;  این ستاره به استقلال برگشت؟!

وریا گفوری چند روز پیش به دلیل مشکلی که در تمرین به وجود آمد توسط فرهاد مجیدی در اختیار باشگاه قرار گرفت. کاپیتان استقلال از ضربه انگشت یکی از بازیکنان ناراحت شد و با ناراحتی پوشش زمین را شکست. درخواست فرهاد مجیدی برای بازگشت او به تمرینات نیز بی فایده بود و از ناراحتی وریا کاسته نشد.
این سوال با عصبانیت مجیدی همراه شد. سرمربی استقلال که در گذشته نشان داده با مسائل انضباطی دست و پنجه نرم می کند، چند روز پیش وریا را نیز در اختیار باشگاه قرار داد.
جدال سرمربی و کاپیتان استقلال در روزهای اخیر در فضای مجازی بازتاب داشته است. هواداران استقلال اکنون امیدوارند که این موضوع هر چه زودتر حل شود و وریا کار خود را از سر بگیرد.
در چنین شرایطی مدیریت باشگاه استقلال نقش ویژه ای خواهد داشت. گفته می شود مصطفی آجورلو با توجه به جایگاه مهم مجیدی و وریا قصد دارد بین این دو وارد اختلاف شود و موضوع را حل کند.
میانجیگری آجورلو بین مجیدی و گفوری احتمالا امروز و فردا انجام خواهد شد تا مشکل بین دو کشور به طور کامل حل شود. البته دور نگه داشتن گفوری از تمرینات استقلال موضوع مورد علاقه هواداران نیست، اما از طرفی ماجرا باید به گونه ای ادامه یابد که فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی بتواند با نظم و انضباط به کار خود ادامه دهد. گذشته
مشخص است که وریا در یکی دو روز آینده احتمالا با جریمه باشگاه به تمرینات باز می گردد و برای مسابقات بعدی کار خود را از سر می گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید