آخرین رتبه بندی برای کیفیت خودروهای / خودروهای محلی اغلب 3 ستاره است

ساعت: 12:24
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۰۵
کد خبر: 1803218

آخرین ارزیابی از کیفیت خودروهای تولید شده در آذرماه امسال نشان می دهد که در 31 مدل خودرو تولید شده در این ماه، سه خودرو پنج ستاره، 9 خودرو چهار ستاره، یک خودرو دو ستاره و بقیه (18 مدل خودرو) دارای سه ستاره هستند. ستاره شده اند. بر این اساس اکثر خودروهای داخلی با سطح کیفی سه ستاره از پنج ستاره کیفیت تولید می شوند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ بر اساس اعلام شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI) خودروهای سواری تولید شده در آذرماه، بهترین خودروهای ایران دناپلاس توربو اتوماتیک، خودرویی، دیجیتال و فیدلیتی (محصولات جدید گروه بهمن موتور) با پنج ستاره کیفیت و به دنبال آن 9 ماشین چهار ستاره و 18 ماشین سه ستاره. اگرچه مدتی است خبری از خودروهای دو ستاره نیست، اما باز هم در سه ماه اخیر (از مهرماه به بعد) ام وی ام X33S مدیران خودرو با دو ستاره کیفیت تولید می شود.

طبق ارزیابی انجام شده در سطح قیمتی 1، تنها به مدیر خودروی تیگو 7 اشاره شده است که دارای سه ستاره از پنج ستاره کیفیت است.

در خودروهای سطح 2 قیمت، دو محصول جدید گروه بهمن موتور یعنی دیجنتی و فیدلیتی موفق به کسب پنج ستاره کیفیت شدند. پس از آنها هایما S7 اتوماتیک (ایران-خودرو خراسان) و SWM G01F (سیف خودرو) چهار ستاره کیفیت را کسب کردند.

برای اولین بار، SWM G01F چهار ستاره از نظر کیفیت دریافت کرد و بر این اساس ارتقا یافت. در همین سطح قیمت، محصولاتی مانند آریزو 6، آریزو 5 توربو، تیگو 5، جک اس 3 و جک اس 3 (بهمن موتور) سه ستاره شدند.

همانطور که در ارزیابی این ماه ذکر شد، MVM X33 X نیز رتبه بندی شد و توانست دو ستاره از پنج ستاره کیفیت را دریافت کند.

در سطح قیمت 3 خودرو، دو محصول دیگر مدیران خودرو یعنی ام وی ام ایکس 22 و ام وی ام 315 پلاس اتوماتیک (برای اولین بار) با رتبه کیفی سه ستاره شدند.

در ارزیابی سطح کیفی خودروها در نهمین ماه سال جاری در سطح قیمتی 4، دناپلاس توربو اتوماتیک با پنج ستاره کیفی در صدر جدول کیفیت قرار دارد و پس از آن پژو 207 پانوراما، دناپلاس، تارا و شاهین چهار ستاره کیفی را کسب کردند.

همچنین در سطح قیمت 4، پژو 206، راناپلاس، سورن پلاس (ایران خودرو تبریز)، پژو پارس (ایران خودرو مازندران، خراسان، فارس و کرمانشاه)، پژو 405 (ایران خودرو خراسان) و سمند تبریز سه ستاره شدند.

در نهایت در سطح قیمت 5، کوییک و کوئیک اس (سایپا) و کوئیک پارس خودرو چهار ستاره کیفیت را کسب کردند. پس از آنها در رده خودروهای باکیفیت با سه ستاره کیفیت، کوئیک آر (ساخت پارس خودرو)، تیبا 2 (سایپا)، تیبا (سایپا-سیتروئن) و ساینا کاشان (سایپا-سیتروئن) قرار دارند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید