آخرین قیمت گوشت قرمز/ آیا قیمت ها کاهش یافته است؟

آخرین قیمت گوشت قرمز/ آیا قیمت ها کاهش یافته است؟

مشاهدات میدانی نشان می دهد که قیمت گوشت نسبت به هفته های گذشته اندکی کاهش یافته است اما به گفته دلالان همچنان قیمت برای مصرف کنندگان بالاست و تقاضای خرید نیز کاهش یافته است.

بر اساس مشاهدات میدانی از فروشگاه های سطح شهر تهران، قیمت هر کیلوگرم سینوس گوسفندی 360 هزار تومان، ران گوسفندی 400 هزار تومان، ساق گوسفندی 390 هزار تومان، ماهیچه گوسفندی 440 هزار تومان، ماهیچه گوسفندی 300 تا 300 هزار تومان، ماهیچه گوسفندی 30 هزار تومان و 300 تا 70 هزار تومان است. پاها. موجود است.

به گفته فروشندگان پروتئین ایسنا، قیمت گوشت قرمز نسبت به هفته های پایانی اسفند سال گذشته اندکی کاهش یافته است، اما همچنان برای مصرف کنندگان بالاست و تقاضای خرید نیز بر همین اساس کاهش یافته است.

همانطور که رئیس اتحادیه مرکزی دام کشور می گوید با ورود بره های متولد شده در فصل زمستان قیمت دام زنده کاهش یافته اما قیمت گوشت کاهش نیافته است و بهتر است به جای آن بازار گوشت قرمز تنظیم شود. فشار بر پرورش دهندگان و تولیدکنندگان

به گفته وی متوسط ​​قیمت دام در کشور کیلویی 150 تا 160 هزار تومان بوده و اکنون 135 تا 140 هزار تومان است.

علی اصغر ملکی، رئیس اتحادیه گوشت گوسفند در گفت وگو با ایسنا، علت افزایش قیمت گوشت قرمز را افزایش قیمت دام عنوان کرد و گفت: با کاهش اخیر قیمت گوشت زنده. دام ها نیز قیمت گوشت 25 تا 30 هزار تومان کاهش یافته است.

و ادامه داد: در حال حاضر قیمت هر کیلوگرم گوشت گوسفند در فروشگاه ها 380 هزار تومان است.

رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی گفت: تقاضای گوشت در ماه رمضان کاهش یافته است. علاوه بر این مردم در اواخر اسفند سال گذشته و ابتدای فروردین ماه گوشت مورد نیاز را خریداری کردند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا گوشت قرمز ارزان نمی شود؟ وی گفت: قیمت گوشت کاهش نمی یابد زیرا قیمت خوراک دام و هزینه پرورش دام افزایش یافته است.

دیدگاهتان را بنویسید