آخرین واکنش کنفدراسیون فوتبال آسیا به استقلال؛ بلوز برگشته است

آخرین واکنش کنفدراسیون فوتبال آسیا به استقلال؛  بلوز برگشته است

استقلالی ها موفق به کسب مجوز حرفه ای از کمیته صدور مجوز حرفه ای و کمیته استیناف فدراسیون فوتبال ایران نشدند و به همین دلیل در مسابقات آتی لیگ قهرمانان آسیا شرکت نمی کنند. طبق نظر کنفدراسیون فوتبال آسیا، استقلال در فصل قبل نمی تواند در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا شرکت کند. دلیل اصلی این بار این است که استقلال در مهلت تعیین شده از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا نتوانست بدهی های داخلی و خارجی را پرداخت کند.

استقلالی ها قبل از اعتراض به آرای صادره از سوی کمیته صدور مجوزهای حرفه ای فدراسیون فوتبال ایران و همچنین کمیته استیناف، نامه ای به کنفدراسیون فوتبال آسیا در زمان علی فتح الله زاده ارسال کردند و در آن نامه خواستار مهلت بیشتر برای پرداخت بدهی های داخلی شدند. خارجی شد در این نامه باشگاه استقلال به تعطیلات نوروزی در ایران و همچنین مشکلات نقل و انتقال پول و … اشاره کرده و البته درخواست کرده است که این مهلت برای تمامی تیم های بدهکار در سطح آسیا لحاظ شود و یک کنفدراسیون فوتبال آسیا باید به این درخواستی که داده شده پاسخ منفی بدهد و حتی گفته است. استقلال بیش از مهلت مقرر کنفدراسیون فوتبال آسیا برای تسویه حساب با استراماچونی وقت داشت و باید این بدهی را چندین فصل پیش پرداخت می کرد.

با این حساب استدلال های باشگاه استقلال برای بازگشت کنفدراسیون فوتبال آسیا به لیگ قهرمانان آسیا قابل قبول نخواهد بود و بعید است که درخواست تجدیدنظر در دادگاه بین المللی ورزش برای باشگاه استقلال کارساز باشد. شاید باشگاه استقلال بخواهد مسائل نقل و انتقال پول را ملاک قرار دهد اما باشگاه پرسپولیس نیز در شرایطی مشابه پرونده رادو را بست.

دیدگاهتان را بنویسید