عدم ارائه آمار دروغین کنفدراسیون فوتبال آسیا به دلیل خصوصی سازی پرسپولیس و استقلال/ نیاز به یک شوک بزرگ برای اجرای قانون فوتبال ایران بود.

ساعت: 10:56
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۲
کد خبر: 1799927

بنام ابوالقاسم پور گفت: حذف سرهابی از لیگ قهرمانان آسیا در زمان ریاست وزرای قبلی ورزش صورت گرفت اما امروز هیچ مسئولی در قبال این اتفاق پاسخگو نیست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ بازیکن سابق پرسپولیس در گفت و گو با تیتریک درباره حذف قرمزها از لیگ قهرمانان آسیا گفت: اتفاق بدی برای فوتبال کشورمان بود. به AFC دروغ نگویید.

بهنام ابوالقاسم پور با اشاره به اینکه امروز مردم به فکر دو تیم بزرگ ایرانی هستند و از برد و باخت پرسپولیس و استقلال خوشحال و ناراحت هستند، افزود: در آینده شاهد چنین اتفاقاتی در فوتبال ایران نخواهیم بود.

بازیکن سابق تیم ملی ایران گفت: حذف استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان در زمان ریاست وزرای قبلی ورزش اتفاق افتاد اما سیاست ها به گونه ای است که امروز هیچکس پاسخگوی آن نیست، مسئولان باید پاسخگو باشند. وضعیت فعلی فوتبال ما.

بازیکن سابق پرسپولیس افزود: باخت حذف تیم های آسیایی در نهایت به پرسپولیس و استقلال می رسد، البته هواداران هم ناراحت هستند که از بازی این دو تیم در شرایط فعلی خوشحال بودند، البته این شوک برای مشاهده اعمال قانون در فوتبال لازم بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید