قانع کنفدراسیون فوتبال آسیا در مورد مالکیت خصوصی سرخابی ها/ استقلال و پرسپولیس در هر صورت دولتی هستند

ساعت: 13:02
تاریخ انتشار: 1400/10/07
کد خبر: 1795809

مدیرکل سرویس برنامه ریزی و توسعه ورزش مسابقات قهرمانی وزارت ورزش و جوانان گفت: فرآیند واگذاری سهام باشگاه های استقلال و پرسپولیس از طریق فرابورس از بهمن یا بهمن ماه 91 آغاز می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علی راقبتی، مدیرکل دفتر برنامه ریزی و توسعه مسابقات قهرمانی ورزش وزارت ورزش و جوانان گفت: در بهمن یا بهمن ماه سال 1391 فرآیند واگذاری سهام باشگاه های استقلال و پرسپولیس از طریق فرابورس انجام می شود. شروع.

وی گفت: طبیعتا این سهام در صورت نیاز به تدریج به جدول زمان بندی منتقل می شود. این بزرگ‌ترین مشکلی بود که ما برای متقاعد کردن AFC به این موضوع داشتیم که باشگاه‌ها دارایی خصوصی پیدا می‌کنند. این اموال توسط دولت واگذار می شود و سهامداران متفاوت هستند.

مدیرکل سرویس برنامه ریزی و توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در پایان گفت: مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا از هر سه باشگاه ایرانی شکایت کرده اند. برخی از مسائل مربوط به وزارتخانه بود و ما این کار را انجام دادیم. بقیه کارها تا جایی که من اطلاع داشتم انجام شد و با مدیران هر دو باشگاه در تماس بودم و نزدیک به 300 صفحه مدارک درخواستی را آپلود کردند. امیدواریم این مشکل حل شود اما باید منتظر ماند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید