آخرین وضعیت بدهی استقلال به استراماچونی

آخرین وضعیت بدهی استقلال به استراماچونی

جلسه مرکز مربیان با حضور سرمربی و اعضای کادرفنی تیم ملی برگزار شد. محمد مومنی از اعضای هیئت مدیره استقلال که از اعضای این مرکز است در این جلسه حضور داشت. مدتی است که 2 مرکز مربیگری با اعضای مختلف ایجاد شده است که هر گروه مدعی مجوز رسمی MIA هستند.

مومنی در خصوص این اختلافات گفت: ما اجازه داریم، الان دوست ما هستند و فرقی نمی کند. جلسه بسیار خوبی بود و چالش های موجود در مرکز مربیگری را به گوش ریاست محترم فدراسیون رساندیم و از توصیه های ایشان نهایت استفاده را بردیم. خدا کند که بتوانیم مشکل را حل کنیم و شریک خوبی برای فدراسیون فوتبال باشیم.

وی در پاسخ به اینکه رئیس هیات مدیره استقلال اعلام کرد این باشگاه هنوز از لیگ قهرمانان حذف نشده و مشکلات برطرف شده است، پاسخ داد: آقای کریمی خلاف این را گفت.

وی درباره اینکه چرا در جلسه هیات مدیره به ماندگاری فتح الله زاده رای منفی داد، گفت: ببینید وقتی راه حلی نیست باید تلاش کنیم تا جواب هواداران را بدهیم. من برای آقای فتح الله زاده احترام زیادی قائلم. اما وقتی راه حلی نداریم باید خودمان راه حلی پیدا کنیم.

وی ادامه داد: این اتفاق افتاد و الان هم هواداران استقلال از امکانات همراه اول استفاده می کنند. ما نمی خواهیم چالشی در جامعه عمومی و فرهنگی ما ظاهر شود. خوب و بهتر است همراه اول با ما همکاری کند. چون ما سابقه داریم و با آنها همکاری داشته ایم. اگر این تعامل بین ما باشد، خروجی مثبتی برای جامعه خواهد داشت.

مومنی در پاسخ به این سوال که آیا باشگاه استقلال برای پرداخت مطالبات استراماچونی برنامه ریزی کرده است، گفت: در حال حاضر هیچ درآمدی نداریم. ما قرار داشتیم و در تاریخ ما هم چیزی نبود!

عضو هیئت مدیره آبی ها با بیان اینکه در این شرایط بازیکنان نباید به آینده امیدوار باشند، گفت: بازیکنان باید امیدوار باشند. این بدان معنا نیست که آنها امیدوار نیستند. اما در جلساتی که داشته ایم هیچ نظری نداشته ایم.

وی درباره اعلام حسین قربان زاده مبنی بر اینکه اعضای هیات مدیره آبی ها برای پاسخگویی به دادسرا مراجعه کنند، گفت: به هر حال نظر ایشان این است. به هر حال شاید داره میگه یه اتفاقی افتاده ما هم به دادسرا مراجعه می کنیم و توضیح می دهیم که این پول ها کجا رفته و در چه مسیرهایی هزینه شده است.

مومنی در نهایت درباره ورود بازرسان سازمان خصوصی سازی به باشگاه استقلال گفت: شنیدم می آیند.

دیدگاهتان را بنویسید