آخرین وضعیت تیم ملی فوتبال ایران در اردن/ کیفیت زمین تمرین یوزه بهتر شد

ساعت: 10:59
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۸/۲۳
کد خبر: 1784172

سخنگوی فدراسیون فوتبال آخرین وضعیت تیم ملی کشورمان قبل از بازی با سوریه را تشریح کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سید حسین شریفی، مدیر روابط عمومی و سخنگوی فدراسیون فوتبال درباره آخرین وضعیت تیم ملی فوتبال ایران گفت: تیم ملی بلافاصله پس از دیدار مقابل لبنان وارد عمان پایتخت اردن شد. در روز اول اقامتمان در هتل مربی تیم شدیم و کادر فنی ترجیح داد بازیکنان ریکاوری کنند و در هتل تمرین کنند. اولین تمرین ما دیروز در زمین ورزشی الکرامه برگزار شد و امروز تیم ملی در دو نوبت صبح و عصر تمرین خواهد کرد. صبح در سالن با وزنه تمرین می کنیم و بعدازظهر تمرینات خود را در همان زمین برگزار می کنیم.

مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال درباره بازرسی از زمین تمرینی در امان گفت: ملی پوشان در مدت حضور خود در لبنان نتوانستند تمرین خاصی را در زمین اصلی محل برگزاری مسابقه انجام دهند و ما خودمان را انجام دادیم. تمرین روی چمن مصنوعی: خدا را شکر شرایط در اردن فرق می‌کند، نمی‌گویم زمین الکرامه خیلی عجیب و خوب بود، اما زمین تمرینی که دیشب دیدیم، کیفیت معمولی داشت، هرچند صعودهایی وجود داشت. و افتها و اتفاقات این مدل، ممکن است به بازیکنان آسیب برساند، اما بهتر از چمن مصنوعی لبنان است.

شریفی در خصوص غیبت دراگان اسکوچیچ روی نیمکت تیم ملی در دیدار مقابل سوریه گفت: سرمربی و علیرضا جهانبخش که بازی با سوریه را به دلیل ضربات پنالتی از دست داده بودند در کنار تیم ملی هستند، مشکلی وجود ندارد. در این خصوص.» ما بازی هایی داشتیم که اسکوچیچ در تیم ملی نبود، در روزهایی که سرمربی به ویروس کرونا مبتلا شد، ملی پوشان تمرینات او را زیر نظر ماریو تات دنبال کردند و حتی یک بازی رسمی مقابل هم انجام دادیم. سوریه با این مربی.

وی در پایان گفت و گو با برنامه ورزشی تهران رادیو تهران گفت: مشکل خاصی وجود ندارد، وحید هاشمیان، کریم باقری و سایر اعضای کادر فنی در کنار اسکوچیچ هستند و کار خود را انجام می دهند. ما در این زمینه مشکلی نداریم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید