آخرین وضعیت رتبه بندی معلمان روز جدید

رئیس کمیسیون آموزش مجلس از ارجاع «آیین نامه قانون طبقه بندی معلمان» از سوی کمیته تنظیم مقررات در هیئت دولت خبر داد و گفت: هفته معلم را شیرین کنیم.

آخرین وضعیت رتبه بندی معلمان
مهدی اسماعیلی در تشریح آخرین وضعیت قانون رتبه بندی معلمان گفت: این قانون واقعاً گام مهمی در جهت ارتقای نظام آموزشی کشور است و مجلس یازدهم پس از سال ها انتظار با عزمی جدی وارد این موضوع شد و انتظار داریم. مجلس امروز کار خود را به پایان می‌رساند: «دولت باید این موضوع را در اولویت قرار دهد و فوراً آن را اجرا کند.

نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کمیسیون تدوین احکام اجرایی قانون رتبه بندی معلمان با حضور دو نماینده از اعضای کمیسیون آموزش برگزار شد، فرصت مناسبی برای بیان درخواست ها و نظرات فراوان بود. . معلمان با عنایت به آیین نامه اجرایی انعکاس این قانون به گونه ای که این آیین نامه اجرایی حدود 25 بار ویرایش شده است امیدواریم این آیین نامه در مسیر تکمیلی و اجرایی خود بتواند رضایت معلمان را فراهم کند.

وی با تاکید بر اینکه تلاش ما به عنوان نمایندگان مردم این بود که مطالبات معلمان را در قوانین لحاظ کنیم، ادامه داد: دولت ارجاع می دهد.

اسماعیلی یادآور شد: انتظار می رود سازمان هایی مانند سازمان اداری و کارکنان، سازمان برنامه و بودجه و سایر نهادهای تخصصی و کارشناسی دولت در مورد نسخه نهایی آیین نامه اجرایی اظهار نظر کنند و در نهایت آیین نامه به هیئت وزیران ارائه شود. تصویب.

رئیس کمیسیون آموزش کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس افزود: از دستگاه های مختلف دولت انتظار داریم در اسرع وقت نظرات کارشناسی خود را برای اجرای قانون رتبه بندی در هفته معلم اعلام کنند. با نهایی شدن آیین نامه اجرایی « کام معلمان شیرین است.

دیدگاهتان را بنویسید