«آدمیرال ژانگهای» قهرمان چینی از طریق کارتون به کودکان ایرانی معرفی شد»

از امروز شنبه ششم آبان، بینندگان می توانند انیمیشن چینی 50 قسمتی «دریاسالار ژانگهای» را که داستان واقعی دریانورد و کاشف بزرگ تاریخ چین است، هر روز ساعت 14:10 به روی آنتن بروند.


به گزارش خبرگزاری موج، امروز مجموعه انیمیشن «آدمیرال ژانگهای» محصول چین آغاز می شود که هر روز ساعت 14:10 پخش می شود. در شبکه پنچ سیما بر اساس یک داستان واقعی، 50 قسمت، هر قسمت 25 دقیقه، سفر ژانگهای، دریاسالار شجاعی را دنبال می کند که توسط امپراتور چین دستور داده شده تا ناوگان وسیعی از کشتی های بادبانی را در دریاهای غربی به عهده بگیرد.

این انیمیشن داستان یکی از بزرگترین دریانوردان و کاوشگران چین را روایت می کند و بینندگان با هر قسمت به سفری با شجاعت و شجاعت برده می شوند. «آدمیرال ژانگهای» قرار است از شنبه تا چهارشنبه هر هفته روی آنتن برود و به طرفداران وقت زیادی برای تماشا و لذت بردن از سریال بدهد.

«آدمیرال ژانگهای» یک انیمیشن چینی است که بر اساس داستانی واقعی ساخته شده است. ماجراهای دریاسالار ژانگهای، دریانورد و کاوشگر بزرگ در تاریخ چین را دنبال می کند، زیرا امپراتور چین به او دستور می دهد تا ناوگان وسیعی از کشتی های بادبانی را در دریاهای غربی به عهده بگیرد. این سریال شنبه تا چهارشنبه هر هفته به مدت 25 دقیقه از شبکه پنج سیما پخش می شود. بینندگان می توانند انتظار داشته باشند که در هر قسمت شاهد شجاعت دریاسالار ژانگهای باشند.



آیا این خبر مفید بود؟


دیدگاهتان را بنویسید