آذری جهرمی: آیا کسی جرات دارد بگوید که فیلترینگ در حل مشکلات آنها موثر نبوده و لزوماً بسیاری از آسیب های جامعه به شبکه های اجتماعی باز نمی گردد.

آذری جهرمی: آیا کسی جرات دارد بگوید که فیلترینگ در حل مشکلات آنها موثر نبوده و لزوماً بسیاری از آسیب های جامعه به شبکه های اجتماعی باز نمی گردد.

آیا کسی جرات دارد بگوید که پس از یک دوره گسترده فیلترینگ و تخریب زیرساخت های توسعه اقتصاد دیجیتال کشور، فیلترینگ در حل مشکلات آنها موثر نبوده و آسیب های متعدد و آشکار در جامعه لزوما بازگشت به فضای اجتماعی نیست. شبکه ها و به احتمال زیاد دلیل بی توجهی یک سری مشکلات آشکار بوده است؟!

آذری جهرمی وزیر اسبق ارتباطات نوشت: آیا کسی جرأت دارد بگوید فیلترینگ در رفع مشکلات مدنظرشان موثر نبوده و لزوماً بسیاری از آسیب های جامعه به شبکه های اجتماعی باز نمی گردد.

در کانال تلگرامی آذری جهرمی آمده است; چند خط عزا و آرزو برای عوامل واقعی مشکلات کشور: سال گذشته عوامل و ابزار بزرگی از اینترنت برای تقلب در کنکور معرفی شدند و با مصوباتی جلوی آن را گرفتند. دیشب در اخبار خواندم که نزدیک به هزار تقلب در کنکور پارسال کشف شده و منجر به تغییر رشته پزشکی و مهندسی شده است!

واضح است که برای برگزارکنندگان آزمون یک خطای شناختی ایجاد شده و به جای جلوگیری از بدیهیات تقلب و تقویت سازوکار سالم امتحان، روی روش های پیچیده و گاه دشوار آن تمرکز کرده و با حریفی فرضی اغراق آمیز وارد نبرد شده اند.

در حالی که درود بر سازمان اندازه گیری که جرات بررسی وضعیت را داشت و ادای احترام به متخصصی که آن را بیان کرد، آیا کسی جرات دارد بگوید که فیلتر کردن راه حل مشکلات پس از گذشت زمان قابل توجهی از فیلترینگ گسترده است. و زیرساخت های توسعه اقتصاد دیجیتال در کشور از بین رفته است که توجه به آنها موثر نبوده و آسیب های متعدد و آشکار جامعه لزوماً به شبکه های اجتماعی باز نمی گردد و به احتمال زیاد دلیل بی توجهی به یک سری از مشکلات آشکار؟!

دیدگاهتان را بنویسید