آرمیتا عباسی کجاست؟/ توضیح مقام ارشد قضایی

آرمیتا عباسی کجاست؟/ توضیح مقام ارشد قضایی

روز جدید فادلی هرکندی در خصوص ادعاهای مطرح شده درباره آرمیتا عباسی گفت: شایعه مرگ یا تجاوز به این فرد کذب است و صحت ندارد.

در چند روز گذشته در فضای مجازی ادعاهایی مبنی بر دختری به نام آرمیتا عباسی منتشر شد که پس از یک هفته بازداشت به بیمارستانی در کرج منتقل و مشخص شد مورد تجاوز جنسی قرار گرفته است.

در این رابطه حسین فضلی هرکندی رئیس قاضی استان البرز گفت: بر اساس گزارش سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ۲ نفر در شهرستان ساوبلاغ دستگیر شدند که در گزارشات خود اعلام کردند فردی که رئیس شبکه این دو نفر برای صدور تماس بود. و محتوا در فضای مجازی توسط بانویی به نام آرمیتا عباسی هدایت و راه اندازی می شود.

وی با بیان اینکه صفحه اینترنتی این فرد اقدام به پخش فراخوان برای اغتشاشات می کرد، گفت: این افراد قصد داشتند با استفاده از کوکتل مولوتف به پایگاه های بسیج، پاسگاه های نیروی انتظامی و کلانتری های این منطقه حمله کرده و اغتشاشات را ایجاد کنند.

وی با بیان اینکه پس از دریافت این گزارش ها دستور دستگیری و تفتیش منزل خانم عباسی در کرج صادر شد، گفت: در بازرسی از منزل این خانم چندین بطری بنزین 1.5 لیتری، 10 عدد کوکتل مولوتف آماده و پ. فندک پیدا شد

وی افزود: این مرد پس از تفهیم اتهام به بازداشتگاه اعزام شد که چهارم مهرماه اعلام کرد مشکل روده دارد و بنا به ادعای وی، این زن برای معاینه به بیمارستان امام علی (ع) کرج اعزام شد و درمان واقع شده است.

رئیس قاضی استان البرز با اشاره به اینکه اتهام تجاوز به عنف از روی اکاذیب بوده است، تصریح کرد: پس از معاینات پزشکی مشخص شد که این خانم در گذشته مشکلات گوارشی مربوط به بواسیر داشته و در معاینات مشخص شد که وی در حال حاضر مشکل خاصی ندارد. و پس از کمتر از 24 ساعت از بیمارستان مرخص شد، بلافاصله پس از ترخیص دستور انجام آزمایشات بیشتر بر روی این فرد صادر شد تا دیگر مشکلی برای سلامتی نداشته باشد.

وی افزود: با توجه به ماهیت اتهامات و جرایم و سرکردن اغتشاشات و کشف اقلام و ادوات ضد شورش از منزل وی، با قرار بازداشت موقت در زندان فردیس به سر می برد و همچنین با وی در تماس است. خانواده اش طبق قانون..

فضلی هرکندی تاکید کرد: شایعه مرگ یا تجاوز به این فرد دروغ بوده و صحت ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید