روزنامه جوان: آرمیتا عباسی در زندان بود یا آرایشگاه و مدلینگ؟

روزنامه جوان: آرمیتا عباسی در زندان بود یا آرایشگاه و مدلینگ؟

روزنامه جوان می نویسد: تصاویری که با خبر آزادی آرمیتا عباسی منتشر شد او را در اوج نشاط نشان می داد. در انگشتانش که نشانه پیروزی را نشان می داد، این ناخن های بلند و بلند و سوهان شده اش بود که بیش از هر چیز دیگری جلب توجه می کرد.

روزنامه جوان نوشت: آرمیتا عباسی یکی از دستگیرشدگان جنجالی اغتشاشات اخیر روز چهارشنبه در پی عفو گسترده اخیر مقام معظم رهبری از زندان آزاد شد.

تصاویری که با خبر آزادی آرمیتا عباسی منتشر شد او را در اوج نشاط نشان می داد. در انگشتان او که نشان پیروزی را نشان می داد، توجه بیشتری به ناخن های سوهان کشیده اش جلب شد و موهایش که در گزارش های تحقیقی رسانه های آمریکایی و انگلیسی از تراشیدن اجباری نام برده می شود، کاملا بلند و رنگ شده بود!

در اوایل نوامبر و یک یا دو هفته پس از دستگیری آرمیتا عباسی، CNN گزارش داد که آرمیتا عباسی در زندان مورد تجاوز قرار گرفته است. اگرچه سی ان ان گزارش خود را گزارشی تحقیقی خواند، اما به جز چند شاهد عینی ناشناس، هیچ سندی در متن گزارش ذکر نشده است. او گزارش را به صورت روایتی آغاز می کند و به نظر می رسد به جای ارائه گزارش مستند، در حال نوشتن فیلمنامه است.

این شبکه خبری آمریکایی در گزارش خود از ادعای مطرح شده در مورد آرمیتا عباسی، همچنان از کلماتی مانند «ظاهری» و «احتمالی» استفاده می‌کند و بخشی از آن به ویدیوهای ادعایی اشاره می‌کند که «ظاهراً» آزار جنسی «زنان معترض» را نشان می‌دهد. خیابان ها! اگرچه این ویدئوها غیرمستند و از دروغ های سایر همکاران CNN در سایر رسانه های غربی ساخته شده است.

حتی سی ان ان مدعی شد که آرمیتا عباسی به دلیل تجاوز به عنف با خونریزی به بیمارستان آورده شده است! اما در واقع طبق نتیجه پزشک بیمارستان اسهال خونی و مشکلات روده ای داشته است. اما ادعای CNN از سوی برخی فعالان مجازی ضد انقلاب رد شد. آنها تأکید کردند که گزارش CNN را باور نمی کنند، زیرا در سال 1988 افرادی را که مورد تجاوز جنسی قرار گرفته بودند نیز آورده و با آنها مصاحبه کردند، اما بعداً معلوم شد که کل داستان یک فیلم جعلی بوده است. کاربری با انتشار فیلم علی جوامنردی نوشت: «در سال 1387 یک سری اتهامات تجاوز جنسی را منتشر کردند و فضای سنگینی در رسانه ها ایجاد کردند، کروبی نیز با این ادعاها همراه شد و چند نفر را به عنوان افراد تجاوز شده معرفی کرد، اما بعداً این اتفاق افتاد. بد در اینجا علی جوانمردی خبرنگار صدای آمریکا پشت صحنه این دروغ را می پذیرد.

یکی دیگر از کاربران در این توئیت نوشت: «در همان زمان بیشتر شایعات مربوط به تجاوز به زندانیان سیاسی به بازداشتگاه کهریزک و جنایات پلیس در آنجا منتقل شد. من به عنوان یکی از کسانی که این تجربه وحشتناک را پشت سر گذاشته‌ام شهادت می‌دهم که خبر تجاوز جنسی به بازداشت شدگان در 27 تیر 87 در کهریزک کذب است.

حالا آرمیتا عباسی آزاد و تصاویر آزادش بار دیگر با واکنش کاربران شذه مواجه شده است. یکی از کاربران پس از آزادی از زندان روی عکس این مرد نوشت: «می‌توانی پای من را از تنم جدا کنی، اما این مرد آن چیزی نیست که او را می‌بینی!» این مو، این ناخن، این صورت تازه مال کسی نیست که با خونریزی داخلی وارد بیمارستان شده و دوباره دزدیده شده است!

سی ان ان مدعی شد که موهای آرمیتا در زندان تراشیده شده و حالا طبیعی است که کاربران از دیدن موهای رنگ شده او شگفت زده شوند! کاربر دیگری نوشت: «این خانم آرمیتا عباسی است. کسی که ضدانقلاب ادعا می کند ناخن هایش را کشیده، موهایش را تراشیده، گرسنه می کشند و توسط جمهوری اسلامی تجاوز می کنند. چرا او اینقدر خوشحال است و ناخن هایش اینقدر بلند است؟» کاربر دیگری نیز نوشت: «می گویند دارند می میرند، غیر از غذای خوب، در زندان های ایران ناخن گیر هم هستند.

دو ماه پیش مادر آرمیتا داستانی تعریف کرد که دخترم در روز تولدش به دادگاه بهمن می رود. حالا اما به خاطر اقتدار رژیمش نه تنها محاکمه نشد، بلکه از زندان آزاد شد.

دیدگاهتان را بنویسید