آزادی ملت عاشورا با توطئه رسانه های انگلیسی/ اربعین حسینی جلوه ای از ترویج فرهنگ ایثار است.


ساعت: 10:11
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۶/۲۶
کد خبر: 1897808

مردم عاشورایی حسینی با حضور گسترده خود در راهپیمایی اربعین در کربلا، معلی و شهرهای مختلف ایران به توطئه رسانه های انگلیسی حمله کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از گلستان ما ؛ با شروع دمیدن نسیم حسینی با شروع موسم محرم، عده ای برای رسیدن به حیاط خورشید حقانیت آماده می شوند.

زمین مرکز زیبایی های محرم است; می خواستند در تاریکی خورشید حقانیت شما را تکه تکه کنند، اما تاریکی دوام نیاورد و در دهم محرم خورشیدی دیگر بر زمین طلوع کرد.

حتی با گذشت 1400 سال از این حادثه، چراغ ایزار حسینی خاموش نشده است. جلوی دایره المعارف حسین (م.ن) قربانی بنویسند چون دیگر تعریفی از قربانی وجود ندارد.

به خاطر همین ایثار هر ساله بزرگترین اجتماع جهان تشکیل می شود و خاری در چشم دشمنان اسلام شده است و به همین دلیل جشن اربعین حسینی (ع) حتی خارج از جاده نجف به کربلا به شکلی است. موکب اجساد حسینی یا پیاده روی اربعین در بین شهرهای مقدس به دلیل عشق به حسین ع) جاری می شود.


5e6aadad f610 493b 91eb 6c51ec8057da خبر خاکستری

حسین کریمی اول، تولیت یحیی بن زید (علیه السلام) در این باره می گوید: با توجه به نزدیک شدن به ایام اربعین حسینی، برای بستگان حسینی که نتوانستند در پیاده روی اربعین در کربلای معلی شرکت کنند، تسهیلاتی فراهم شود. به عنوان بازماندگان محبت خود را به اباعبدالله الحسین (ع) در شهرها و اماکن مقدس نشان دهند.

کریمی ابتدا گفت: در گنبد کاووس، مرقد یحیی بن زید (علیه السلام) مرکز پذیرایی از اقارب حسینی برای پذیرایی از اربعین حسینی است.

وی افزود: آمادگی های لازم را در این زمینه و فضای حضور در آستان یحیی بن زاید(ع) توسط کارکنان و هیئت خود با همکاری سازمان ها و نهادهایی که در این حوزه فعالیت می کنند، انجام داده ایم؛ در حالی که این فضاسازی ها در حال انجام است. تهیه شده است.

هیئت امنای یحیی بن زاید(ع) افزود: آماده پذیرایی از بستگان حسینی از طریق مساجد و موکب ها هستیم. چند سالی از آغاز راهپیمایی جاماندگان اربعین حسینی در شرق استان به ویژه شهرستان مینودشت می گذرد و عاشقان حسینی از این مسیرها به آستان یحیی بن زید (ع) می روند.

کریمی اول گفت: گنبدکاوس نیز پذیرای آن عاشقان حسینی است، در عراق بیش از سه میلیون ایرانی در ایام اربعین حضور داشتند و امیدواریم در این ایام محبت خود را به حسین بن علی (ع) در شرق استان نشان دهند. مخصوصاً گنبدکاوس با این اقدام.نمایش دادن

وی گفت: پیش بینی ما این است که بیش از 20 هزار نفر از شرق استان در این مراسم حضور پیدا کنند.


23f2c148 9462 4037 acd6 088b84e5a7ff خبر خاکستری

این عظمت اسلام و شریعت به قدری برای دشمن عزیز شده است که تمام ترفندهای خود را برای انحطاط خطوط قرمز حسینی پس از 1400 سال انجام می دهد. بدون اینکه فکر کنند در طول تاریخ چه بر سرشان آمده است.

از این رو یا می خواهند بین زواره جام و اعراب فرق بگذارند یا صدای توطئه را در ایام اربعین بلند کنند.

بدتر از آن، می خواهند بگویند در نظام همه مردمی اربعین، نظام اسلامی چشم بر مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم بسته است.

گاهی می شنویم که به نوعی با این همه می شد هزینه ازدواج عده ای را پرداخت کرد، می شد از ترک تحصیل دانش آموزان به دلیل مشکلات اقتصادی جلوگیری کرد، می شد به بیماران بی بضاعت کمک کرد و هزار آیه که برای عزیزان حسینی قرار دادند. دل در دوراهی. آنها شک داشتند که این راه را رها کند.

اما چیز دیگری روی سکه وجود دارد. فرهنگ ایثار و عاشورای حسینی که افسانه اش جان داد و عزیزترین مردمش را فدای راه اسلام کرد، مکتبی را به ما داده است که حاضر است جان خود را در راه اسلام و انسانیت به دست یک شیفتۀ حسینی ببخشد. .

لذا بسیاری از این دستگیری ها و کمک به بیماران و نیازمندان و نیازمندان توسط فرزندان بهدی و اربعینی و حتی موکب های حسینی انجام می شد.

حتی نیکوکاران نیز برای حمایت از این جریان کمک‌های متعددی داشته‌اند و وقتی به دقت نگاه می‌کنیم متوجه می‌شویم که چرا بخش زیادی از کمک‌های کشور برای تعزیه حسینی است.

به دلیل فرهنگ ایثار حسینی، بسیاری از پزشکان در قالب گروه های جهادی به مناطق فقیرنشین رفتند و حتی در ایام اربعین در کربلا حضور یافتند.

این موضوع حتی به سوژه رسانه ها و فعالان فضای مجازی تبدیل شده است زوج پزشک گلستانی شهرستان گنبدکاووس که در ایام اربعین در کربلای معلی به زائران امام حسین (ع) خدمات پزشکی رایگان ارائه کردند.

سلیمی از پزشکان عزیز حسینی می گوید: به عنوان طبیب در موکب یحیی بن زید به همراه همسرم که طبیب است; خوشحالیم که در ایام اربعین توانستیم خود را وقف امام حسین (ع) و زوار حسینی کنیم.


b22e13c2 40e8 4355 b9ba 4a9ebb719c4a خبر خاکستری

راهپیمایان در کنار دانش آموزان نیازمند ایستادند و برای ادامه تحصیل لوازم التحریر تهیه کردند.

سال گذشته زحمات موکب امام رضا (ع) در استان گلستان ستودنی بود و شاید فرهنگ تعاون در روزهای کرونا بدون حضور کودکان هائیتی و حسینی به جایی نمی رسید.


رئیس ستاد مردمی اربعین حسینی گلستان: پیش بینی می شود بیش از 200 هزار نفر از مردم گرگان از موکب پیکرهای مطهر حسینی استقبال کنند.

رجایی گفت: در حال حاضر بیش از 31 هزار نفر از گلستان به اربعین حسینی رفتند در حالی که 140 تا 180 هزار نفر از فضای اربعین استفاده کردند و امسال برآورد ما بیش از 200 هزار نفر است.

حنظله رجایی از مسئولان ستاد مردمی اربعین حسینی گلستان نیز در این خصوص می گوید: راهپیمایی جاماندگان اربعین از سال 96 آغاز شده است و مردم استان گلستان برای حضور در اربعین حسینی اقبال نداشتند. در آن شرکت می کنند.

رجایی یادآور شد: در حال حاضر بیش از 31 هزار نفر از گلستان به اربعین حسینی رفتند در حالی که 140 تا 180 هزار نفر از فضای اربعین استفاده کردند و امسال برآورد ما بیش از 200 هزار نفر است.

وی افزود: بیش از 12 میلیارد تومان برای موکب های یاران حسینی هزینه شده و دستگاه های خدمات رسان مختلف از این طرح حمایت می کنند.

این مسئول خاطرنشان کرد: در شهرستان های گرگان و گنبدکاووس موکب های جاماندگان اربعین به صورت متمرکز برگزار می شود و در این ایام در شهرهای دیگر نیز موکب ها در نظر گرفته شده است اما غرفه ها به این شکل چیده نشده است.

رجایی گفت: اربعین حسینی مظهر اعتلای فرهنگ است و اینکه بخواهیم کار را به دولت بسپاریم اشتباه است و اگر مردم پای کار نبودند چنین عظمت و عظمتی ایجاد نمی شد.


a1656125 0939 446e badb c5b24c2d56fb خبر خاکستری

مردم عاشورایی حسینی با حضور گسترده خود در راهپیمایی اربعین در کربلا، معلی و شهرهای مختلف ایران به توطئه رسانه های انگلیسی حمله کردند و در برابر همه توطئه های این رسانه خط صفر کشیدند.

این رسانه اگرچه در روزهای اخیر از یک سو به کمبود امکانات و ازدحام جمعیت و از سوی دیگر به فرهنگ عامه اربعین حمله کرده است، اما در برابر هزینه های سرسام آور مراسم تشییع جنازه پادشاه انگلیسی که به نام پادشاه انگلیسی معروف است سکوت کرده است. ملکه آتش.

اگرچه این رسانه برای پایان دادن به توطئه های خود دست به هر کاری زد اما اقدامات حسینی ها فرهنگ ایثار را شکوهمند کرد و شاید فلش باید این انتقاد را بپذیرد که همه هزینه هایش هدر رفت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید