آزار و اذیت دانش آموز توسط 5 آدم ربا

آزار و اذیت دانش آموز توسط 5 آدم ربا

روز جدید : پنج نفر دانش آموزی را که در حال صحبت با نامزدش در یکی از شهربازی های شهر مرند بود ربودند و قصد آزار و اذیت وی را داشتند.

پنج مرد که یک دانش آموز را ربوده و بدرفتاری کرده بودند شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ محمد جلیان فرمانده انتظامی شهرستان مرند تصریح کرد: یک مورد آدم ربایی در یکی از پارک های مرند به پلیس گزارش شده که طی آن پنج نفر دانش آموزی را که در یکی از کوچه ها با نامزدش صحبت می کرد ربوده و وی را مورد آزار و اذیت قرار دادند. سعی کرد او را آزار دهد.

وی ادامه داد: با توجه به حساسیت موضوع دستگیری آدم ربایان، در دستور کار پلیس قرار گرفت و با استفاده از شگردهای پلیسی، 5 آدم ربا که اهل یکی از روستاهای شهرستان هستند و دارای سابقه شرارت بودند، شناسایی شدند. و در کمتر از 24 ساعت دستگیر و در این رابطه مواد پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

سرهنگ جلیلیان خاطرنشان کرد: متهمان در بازجویی های به عمل آمده به جرم خود اعتراف و با دستور دادستان شهرستان مرند به عنوان درس عبرتی برای متخلفان نظم و امنیت عمومی به شهرستان بازگردانده شدند و موجبات رضایت عمومی را فراهم آوردند.

فرمانده انتظامی ماران با تاکید بر اینکه پلیس و دستگاه قضایی با هر گونه ناامنی و هر اقدامی که جامعه را ملتهب کند برخورد خواهد کرد، گفت: امنیت خط قرمز پلیس است و شهر ماران محل امنی برای مجرمان و مجرمان آنها نیست. هنجار. رفتار توهین آمیز بی پاسخ می ماند.

دیدگاهتان را بنویسید