آزورلو 20 سال استقلال را به تعویق انداخت

آزورلو 20 سال استقلال را به تعویق انداخت

عضو سابق هیات مدیره استقلال معتقد است که بیشتر مشکلات امروز باشگاه استقلال مربوط به وزارت سلطانی فر است. مهدی عبدیان تصریح کرد: اگر به گذشته برگردیم مشخص می شود که قسمت بزرگی از مشکلات استقلال سر سلطانی فر است. اگر نمی خواست استقلال را نابود کند، اجازه می داد استراماچونی در این تیم به کارش ادامه دهد. اما او به ماندن استراماچونی کمک نکرد، بلکه به او کمک کرد تا بیشتر برود.

وی در ادامه افزود: وقتی استقلال صیادمنش را فروخت پول خوبی در حسابش بود اما آن موقع هم به فکر پرداخت استراماچونی نبودند. سلطانی فر سر استقلالی ها را برای تیم محبوبش قطع کرد تا امروز این بلاها سر این باشگاه آمد.

یکی از اعضای سابق هیات مدیره استقلال بیان کرد: زمانی که در هیات مدیره استقلال بودیم 70، 80 نفر را بدون اسپانسر دادیم. در آن زمان شفر و بویان و… همه خواهان استقلال بودند اما باز هم سلطانی فر یک مدیرعامل تحمیلی برای استقلال انتخاب کرد و باعث اختلال در کار استقلال شد.

عبدیان در خصوص نظارت سازمان خصوصی سازی به باشگاه استقلال گفت: این کار خوب است و آقای قربان زاده الان کار خوبی انجام می دهد اما سوال من از ایشان این است که چرا 6 ماه پیش و زمانی که میلیاردها میلیاردها این کار را انجام ندادند. از حساب استقلالی ها در مدت زمانی که مدیریت قبلی صرف کردند، صرفا به فکر نظارت بیشتر بودند. قربانزاده باید از آجورلو این پیگیری را انجام می داد و اگر این اتفاق بیفتد بی دلیل پول زیادی از استقلال خرج نمی شود. متاسفانه باید بگویم آجورلو با سوء مدیریت خود باشگاه استقلال را 20 سال عقب انداخت و اگر از پول بورس اینطور استفاده نمی کرد شرایط مالی استقلال خیلی بهتر می شد. او به جای درآمدزایی برای استقلال، قراردادها را چند برابر کرد و هزینه های باشگاه چند برابر شد و به این وضعیت منجر شد.

عبدیان همچنین افزود: آقای سامی در تلویزیون مصاحبه کرد و گفت: با کمک به استقلال به شهرت رسیدند. اما جالب است که یک نام را ذکر نکنید. با این همه درآمد از بورس و قرضی که در تاریخ باشگاه بی سابقه بود، هیچ یک از مطالبات پرداخت نشده است. اگر به عضویت هیات مدیره استقلال می رفتم، چندین بار به عنوان بزرگترین صادرکننده ایران انتخاب می شدم، اما آقای سمیعی، دستاورد تیم مدیریتی در دوران حضور شما در استقلال چه بود؟ علاوه بر پشیمانی و تمایل به منابع و بدهی بیشتر؟ به جز محرومیت از آسیا…متاسفانه با این مصاحبه قصد تخریب ما را داشتند اما باید بگویم که من از استقلال درخواستم را نخواستم، برعکس باشگاه استقلال بیانیه داد که چرا به دنبال خودت نمی آیی. درخواست ولی جالبتر اینه که حتی اگه مجبور شده بودن پول ندادن باید بیانیه رو منتشر کنم؟ چطور در دوران ما که همین دو سال پیش بود، 150 میلیارد به طلبکاران و همچنین پول سفر، پاداش و قرارداد بازیکنان پرداختیم، اما آجورلو نتوانست بدهی به بدهکاران را پرداخت کند و حتی بازیکنان با 500،600 میلیارد قرارداد دارند؟

وی در پایان گفت: متاسفانه سوء مدیریت در استقلال این باشگاه را به جایگاه امروز رسانده است. هیچ وقت فراموش نمی کنم که مهدی کایدی 4 میلیون دلار پیشنهاد داشت اما یک میلیون و هشتصد دلار فروخته شد. پشت صحنه مشکلات زیادی وجود داشت و ای کاش پول فروش این بازیکنان صرف پرداخت پول استراماچونی می شد.

دیدگاهتان را بنویسید