آستان قدس در تکمیل پروژه امامزاده حسین (ع) قزوین کمک می کند.

وی افزود: امروز برخی جریان ها با هدیه مخالفت می کنند و سعی می کنند مردم را در مقابل دولت، نظام و دولت قرار دهند و این دیدگاه را رواج می دهند که هدیه مستلزم فرصت ها و سرمایه گذاری های مردم به نفع خود است.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک با بیان اینکه نذورات می تواند موتور محرکه ای در پیشرفت اقتصادی، اجتماعی، صنعتی و معنوی باشد، ادامه داد: در واقع نذورات یک سیستم کاملاً پیشرفته برای توسعه کشور است که برای توسعه کشور ایجاد شده است. مسلمانان

محمد بیعی اذعان داشت: مهم این است که هدیه در دایره نیاز مردم تعریف نشده و طرح علمی جدیدی برای آن ارائه نشده است.

این مقام مسئول با تاکید بر اهمیت ترویج فرهنگ نیکوکاری در بین مردم گفت: باید برای تولید محتوا و رسانه و فضای مجازی در حوزه نیکوکاری سهمیه ای در نظر گرفته شود تا با ساخت فیلم موضوع نیکوکاری برای مردم روشن شود. و مطالب مرتبط.”

لزوم ایجاد زمینه برای آشنایی نسل جدید با موضوع انفاق

وی بیان کرد: متأسفانه نسل امروز با موضوع وقف آشنا نیست بنابراین انتظار می رود ایده ای برای آشنایی دانش آموزان و نسل جدید با موضوع وقف ارائه شود.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک تصریح کرد: ایجاد مدارس استثنایی، هدایت بنیاد به سمت اشتغالزایی و طرح های جدید، شرکت ها، صنایع و رفع بیکاری می تواند از آثار و برکات هدیه باشد.

محمد بیگی با اشاره به قانون جوانان گفت: اگر هزاران کمک مالی صورت گیرد اما سرمایه انسانی و جمعیتی وجود نداشته باشد، جامعه بی معنا می شود، بنابراین از آنجایی که طرح جمعیت جوانان مستلزم هزینه بالایی برای اجرای طرح های حمایت از تولد، فرزندپروری و مسکن است. انتظار می رود جوانان برای اجرای این قانون دستورات ویژه ای داشته باشند.

این مسئول با تقدیر از مدیرکل خیرین استان قزوین در رفع مشکلات خیرین در استان گفت: امامزاده حسین (ع) چهارمین امام بلافصل کشور است. به همین دلیل از آستان قدس و خیرین می خواهیم نگاه ویژه ای به آن داشته باشند.

وی افزود: اکنون امامزاده حسین (ع) در محاصره بافت فرسوده ای قرار گرفته و با وجود گذشت 20 سال از تعریف این پروژه، هیچ یک از متولیان شهری، منطقه ای و کشوری بودجه ای برای این پروژه عظیم ندارند و این پروژه عظیم را در اختیار دارد. رها شده است.”

ضرورت کمک های مالی برای مشارکت در پروژه بازسازی حرم امامزاده حسین (ع)

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک ادامه داد: از سازمان هدایا انتظار داریم در پروژه بازسازی حرم امامزاده حسین (ع) که می تواند برکات زیادی برای شهر قزوین داشته باشد، شایستگی خاصی در نظر بگیرد.

محمد بیگی گفت: طرح چشمه نور اولین طرح علمی در خاورمیانه و شامل 28 علم است که می تواند 37 رشته علمی را در قزوین ایجاد کند و برای 2 هزار دانشمند اسکان دهد.

این مسئول با بیان اینکه ساخت پروژه چشمه نور 3 هزار میلیارد اعتبار نیاز داشت، افزود: طبق برنامه ریزی های انجام شده قرار بود این پروژه در سال 1400 افتتاح شود اما پس از گذشت 10 سال همچنان روی زمین باقی مانده است.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک با اشاره به بلاتکلیفی بیمارستان 700 تختی گفت: متأسفانه سرانه تخت بیمارستانی در قزوین کمتر از میانگین کشوری است و با توجه به اینکه رتبه سوم سوانح رانندگی و تصادفات را داریم. قزوین شاهراه مواصلاتی 13 استان است، مشارکت پیش بینی می شود.» و پیگیری لازم در ساخت بیمارستان.

وی افزود: اکنون که مشکلات مناطق مختلف استان قزوین از جمله محمودآباد، رشتحون، شهر صنعتی البرز و بسیاری از مناطق دیگر در حوزه حاکمیت و صنعت شهری متوقف شده است، انتظار می رود این موضوع به صورت ویژه در مجلس و تدابیر ویژه در نظر گرفته خواهد شد.»

محمد بیعی اذعان داشت: همچنین می توانیم از بودجه کمکی برای رفع مشکلات دانش آموزان نیازمندی که امسال به دلیل نبود شرایط مالی بازمانده اند استفاده کنیم.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در پایان گفت: کارآمدی جهادگران 20 برابر کار دولت است و اکنون بسیاری از جهادگران اعتبار را متوقف کرده اند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید