کسب جایگاه بقعه برتر توسط آستان مقدس امامزاده حسین(ع) در جشنواره سراسری سلاله

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین خبرداد:

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین گفت:آستان مقدس امامزاده حسین(ع) در شاخص طرح اجتماعی قرار دوازدهم و بسته های معیشتی بعنوان بقعه برتر کشور در جشنواره سراسری سلاله معرفی شد.


به گزارش خبرگزاری موج قزوین،حجت الاسلام سیدمصطفی مجیدی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین گفت: جشنواره سلاله، جشنواره ای با محوریت فعالیت های عمرانی، فرهنگی، مذهبی، اجتماعی، ورزشی و هنری است که در سطح بقاع متبرکه در سه سطح یک، دو، سه در طول سال اجرا شده است.

وی گفت: در این سه سطح بندی بقاع متبرکه، امنا فعالین فرهنگی و اجتماعی از استان قزوین از طریق سامانه جشنواره در این رویداد فرهنگی کشوری شرکت کردند.

حجت الاسلام مجیدی اظهار کرد: از استان قزوین نیز در سطح یک ۲ بقعه، در سطح دو ۳ بقعه و در سطح سه ۲ بقعه به مرحله کشوری جشنواره سلاله راه یافتند..

وی عنوان کرد: روز گذشته اختتامیه این جشنواره برگزار شد که در هر سه سطح بقاع متبرکه، در سطح کشور ۹ بقعه بعنوان بقاع برتر در اجرای فعالیت های تعریف شده جشنواره معرفی شدند. 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین در پایان گفت: از استان قزوین، آستان مقدس امامزاده حسین(ع) در شاخص طرح اجتماعی قرار دوازدهم و بسته های معیشتی بعنوان بقعه برتر کشور معرفی شد و با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و ریاست سازمان اوقاف و امور خیریه کشور تجلیل شد.



آیا این خبر مفید بود؟


دیدگاهتان را بنویسید