روند تکمیل پروژه متروی هشتگرد – قزوین نیاز به تسریع دارد/ مردم استان قزوین منتظر آبرسانی هستند

روح الله عباسپور در این دیدار با بیان اینکه انقلاب اسلامی با رهبری امام خمینی (ره) و بسیج مردمی پایه گذاری و به پیروزی رسید، گفت: از حالت دفاعی به هجومی رفت و به برکت حضور مردم موفقیت های بزرگی برای کشور به دست آورد.

رئیس مجمع نمایندگان استان قزوین با اشاره به اینکه موفقیت امروز در سوریه مرهون حضور نیروهای بسیج است، گفت: امروز بسیج مردمی محدود به جغرافیای ایران اسلامی نیست چرا که خدمات آن بین المللی و جهانی است. آرنا یک مدل غیر منطقی است.

پیروزی منطقه مرهون ترویج تفکر بسیجی است

عباسپور ادامه داد: وقتی مسئله سوریه مطرح شد، شهید سردار سلیمانی مردم را در این منطقه بسیج کرد و بسیج را سرلوحه کار خود قرار داد.

وی افزود: امروز برای ارائه فعالیت های ارزشمند برای مردم نیازمند تقویت روحیه بسیجی در تمامی ادارات و دستگاه ها هستیم و فرهنگیان بسیجی باید از آنها الگوبرداری کنند.

این مقام مسئول گفت: جهادگران و حرکت انقلابی زمانی در جامعه تحقق می یابند که روحیه و فرهنگ بسیجی در آن جامعه حاکم باشد و امروز امنیت و آرامش به برکت حضور نیروهای بسیج در مقاطع حساس جامعه حاصل شده است. “

ممیزی در خدمت مردم انجام ندهید

عباسپور گفت: در زمانی که دشمن در صدد ایجاد ناامنی در کشور بود، لشکر 10 هزار نفری بسیجی به میدان آمدند و امنیت و آرامش را برقرار کردند و بسیجی قزوین نیز از این قاعده مستثنی نیست.

لطف الله سیاهکلی نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در ادامه این نشست گفت: قزوین نیازمند توجه ویژه است و لازم است برخی موضوعات مهم در استان با جدیت پیگیری و اجرایی شود. .

وی با بیان اینکه قزوین به عنوان استانی پرآب تشنه است، افزود: تامین آب شرب و کشاورزی مشکل اصلی استان است چرا که با وجود منابع آبی، حکمرانی نداریم.

bb29c6f9 a4c2 4aa3 9cce ea3d1e14414b خبر خاکستری

تامین آب استان قزوین باید تعیین تکلیف شود

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی گفت: ده ها سال است که وعده تامین آب شرب به مردم داده شده اما نتیجه ای حاصل نشده است. رایزنی هایی در این راستا انجام شده و انتظار داریم اجرای آن تسریع شود.

سیاهکلی ادامه داد: در این دوره که استاندار جدید در کنار نمایندگان همین طیف است، انتظار همکاری بیشتر داریم و نباید در خدمت مردم حسابرسی انجام دهیم چرا که معتقدیم شهروند جمهوری اسلامی شایسته است. برای استفاده از خدمات سیستم.”

وی گفت: استان قزوین به دلیل همجواری با استان گیلان و بندر انزلی باید به بندر خشک تبدیل شود زیرا ظرفیت لازم را بین آنها دارد و شهر بندری انزلی است.

پروژه هشتگرد_قزوین نیاز به تسریع دارد

این مسئول تاکید کرد: ادامه پروژه مترو هشتگرد به قزوین نیازمند توجه بیشتر است و استاندار باید کمک کند تا پروژه با سرعت بیشتری پیش برود.

سیاهکلی اذعان داشت: نبود فرودگاه یکی دیگر از چالش های استان است و تاکید داریم امروز فرودگاه مهرآباد مشکلات جدی دارد و ما در منطقه الله آباد آبیک می توانیم بهترین نقطه را برای ایجاد فرودگاه مناسب طراحی کنیم.

وی در پایان گفت: با وجود اینکه قزوین توانایی حمایت از سایر استان های کشور را دارد اما در حوزه اقتصاد نیز اظهارنظر نادرستی صورت گرفته و در این راستا باید تلاش مضاعفی از سوی مسئولان صورت گیرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید