آسفالت‌ بیش از ۸۰۰۰۰ مترمربع معابر در شیراز

سخنگوی شهرداری شیراز اعلام کرد؛

سخنگوی شهرداری شیراز بابیان اینکه اجرای آسفالت مرحله یازدهم جهش عمرانی کلانشهر شیراز از 25 مردادماه آغاز شد، گفت: در هفته بیست و یکم ۸۰ هزار و ۵۰۴ متر مربع از معابر مناطق این کلانشهر با ۹ هزار و ۹۰۷ تن آسفالت روکش شد.

به گزارش خبرگزاری موج فارس

رضا جاویدی درباره آسفالت معابر این شهر گفت: یازدهمین گام جهش عمرانی کلانشهر شیراز که از روز دوشنبه 25 مردادماه آغاز شد با 6 میلیون متر مربع آسفالت و اعتباری بالغ بر 1200 میلیارد تومان در طول انجام می شود. یک برنامه دو ساله

سخنگوی شهرداری شیراز میزان آسفالت انجام شده در هفته بیست و یکم جهش ساخت و ساز را اعلام کرد و اعلام کرد: در هفته گذشته 80 هزار و 504 متر مربع معابر در محدوده های این کلانشهر 9 هزار و 907 تن آسفالت شد.

وی در ادامه به تفکیک جزییات و مساحت معابر رنگ‌آمیزی شده، روکش آسفالت در جاده‌های قدیمی آسفالت و روکش آسفالت در مسیرهای توسعه نیافته پرداخت و گفت: رنگ‌آمیزی آسفالت در سطح منطقه 1، 4، 5، 6 و 9 انجام شد. .

این بخشدار ارتباطات دولت شهرستان شیراز گفت: روکش آسفالت معابر قدیم بلوار شهید دوران در منطقه 7 و خیابان فاضل با پروژه های معاونت فنی و عمران انجام شد.

روکش آسفالت معابر ضعیف (خاکی) حد فاصل خیابان ولایت تا زیمنس در منطقه 10، بزرگراه سردار شهید سلیمانی از پروژه های معاونت فنی و عمرانی و بزرگراه سردار شهید استوار از سازمان عمران و بازآفرینی شهری شهرداری شیراز به شیراز اشاره شد. آی تی.

جاویدی گفت: در 21 هفته ای که از آغاز پرش آسفالت می گذرد، در یازدهمین گام پرش عمرانی کلانشهر شیراز، 995 هزار و 663 متر مربع از معابر این کلانشهر با مبلغی روکش شده است. 124 هزار و 632 تن.



آیا این خبر مفید بود؟