آغاز اردوی تیم ملی وزنه برداری تنها با ۷ نفر / هیچ یک از معترضان به اردو برنگشتند.


ساعت: 10:52
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۳/۲۵
کد خبر: 1856205

اردوی تیم ملی وزنه برداری مردان از امروز در گرگان آغاز شد اما خبری از حضور معترضان نیست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ اردوی 21 روزه تیم ملی وزنه برداری از امروز (چهارشنبه) با حضور هفت ورزشکار و چهار مربی در گرگان آغاز شد. علیرضا موینی، مسعود چترایی، علی میری، توفیق پوشش، رضا دهدار، علیرضا اسفندیاری و مسعود مامیوند هفت ورزشکار حاضر در این اردو هستند.

سعید علی حسینی (سرمربی) به همراه حمید محمدی (مربی)، امیرحسین پور (ماساژور) و سیدامین ابراهیمی (فیزیوتراپیست) بر آماده سازی تیم ملی در این اردو نظارت خواهند داشت. ملی پوشان خود را برای بازی های همبستگی کشورهای اسلامی که از 11 تا 12 مرداد در ترکیه برگزار می شود، آماده می کنند.

پیش از این سعید علی حسینی 23 وزنه بردار را به اردوی تیم ملی دعوت کرده بود. میر مصطفی جوادی، حسین سلطانی، حافظ قشقایی، محمدمهدی حیاتی، حسین نجفی، رضا دهدار، علی هاشمی، رسول معتمدی، علیرضا یوسفی، مهدی کرمی، امیر حققی، امیر عزیزی، محسن دادرزا هادرازی داسلزا، رضا حضایی، علی میری، توفیق پوزش، مسعود مامیوند، علیرضا اسفندیاری و مسعود چترایی به اردو دعوت شده اند که 15 نفر از آنها ممنوع الحضور شدند.

سهراب مرادی قهرمان وزنه برداری جهان و المپیک در این فصل به تیم ملی دعوت نشده است و کیانوش رستمی قرار است آذرماه به اردوی مسابقات جهانی کلمبیا بیاید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید