آغاز تحویل 620 دستگاه مینی بوس به شهرداری های کشور

آغاز تحویل 620 دستگاه مینی بوس به شهرداری های کشور

مدیرعامل اتحادیه شرکت های تاکسیرانی شهری کشور از آغاز فرآیند واگذاری وانت به شهرداری های کشور همزمان با میلاد به برکت امام رضا (ع) خبر داد.

مرتضی زمانی ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت سامان الحجج امام رضا (ع) گفت: به مناسبت میلاد امام رضا (ع) و دهه کرامت، روند واگذاری ناوگان وانت به شهرداری ها در کشور آغاز شد.

وی افزود: این وانت ها بر اساس قراردادی که بین وزارت کشور و شرکت ایران خودرو دیزل برای کمک به بهبود وضعیت ناوگان حمل و نقل عمومی شهری از سوی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور منعقد شد به شهرداری ها واگذار شد و روند کار. تسلیم او در 10 ژوئن 1402 آغاز شد.

زمانی همچنین گفت: وزیر کشور همواره در تلاش برای بهبود و تقویت ناوگان حمل و نقل عمومی شهری است و دستورات ویژه ای در این زمینه داده است که یکی از نتایج آن ورود وانت به این حوزه است که از آن قدردانی می کنیم.

وی گفت: در گام اول 620 دستگاه وانت در ماه جاری بین شهرداری های منتخب توزیع می شود.

مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور به ویژگی های متمایز این خودروها اشاره کرد و گفت: وانت های جدید از نظر فاصله بین صندلی ها تا راهروی میانی و سقف بلند فضای داخلی مناسبی دارند و همچنین مجهز به AVL هستند. فناوری برای نظارت بر مسافت های طی شده

دیدگاهتان را بنویسید