آغاز توزیع آزمایشی کالاهای الکترونیکی در استان هرمزگان

ساعت: 11:38
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۱۰/۲۸
کد خبر: 1923166

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از آغاز اجرای آزمایشی طرح توزیع کالاهای الکترونیکی در استان هرمزگان خبر داد.

به گزارش خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سید سلطان مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی صبح امروز در حاشیه جلسه هیات وزیران در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در بودجه 1401 دولت موظف شد یارانه ای را در قالب یارانه توزیع کند، گفت: کالاهای الکترونیکی با قیمت پایه 1400 به مردم در ازای خروج ارز گفت: متاسفانه زمینه این کار فراهم نشد و با همکاری زمینه کار فراهم شد و اجرای آن در استان هرمزگان آغاز شد. به صورت آزمایشی و در صورت مطلوب بودن ارزیابی ها، این اقدام را در سراسر کشور گسترش خواهیم داد.

وی در ادامه به نحوه اطلاع رسانی سطح اعتبار مردم با بهره مندی از یارانه و کالاهای الکترونیکی اشاره کرد و گفت: سامانه ای تعریف شده است که می توانند به این سامانه مراجعه کنند و سرپرستان خانوار می توانند با کد دستوری *788* سطح اعتبار خود را بررسی کنند. 28 # مرور کنید و در صورت لزوم خرید کنید.

وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه اقلام مهم کالابرگ شامل مرغ، برنج، ماکارونی، روغن و لبنیات است. در این مرحله مقدماتی، انتخاب محصول اختیاری است و می توانند یک کالا یا چند کالا را خریداری کنند. انتظار داریم در هفته های آخر استقبال مردم را بسنجیم و امیدواریم با استقبال مردم مواجه شویم و استان های بعدی را به نوبت شروع کنیم تا تقریبا تا پایان سال بتوانیم کل کشور را پوشش دهیم.

به گفته مرتضوی؛ هرکس معترض باشد و واجد شرایط نباشد به اعتراض او رسیدگی می شود و در صورت واجد شرایط بودن قطعا جزو مشمولان دریافت یارانه نقدی و کالاهای الکترونیکی خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید