آغاز طرح ارزان شدن 34 قلم کالای اساسی با دستور رئیس جمهور

آغاز طرح ارزان شدن 34 قلم کالای اساسی با دستور رئیس جمهور

وزیر جهاد کشاورزی از آغاز کاهش قیمت 34 قلم کالای اساسی با دستور رئیس جمهور خبر داد و گفت: این کالاها به مدت سه ماه توسط فروشگاه های زنجیره ای بدون سود به فروش می رسد.

سید جواد ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی همزمان با اجرای «طرح فجر تا فطر» در فروشگاه های زنجیره ای گفت: با توجه به تقارن نوروز و ماه مبارک رمضان امسال، تقاضا برای کالاهای ضروری اجناس در این ایام افزایش می یابد و با دستور رئیس جمهور برای رفاه هموطنان، فروشگاه های زنجیره ای 34 قلم کالای اساسی را با تخفیف و بدون سود به مدت حدود سه ماه به فروش می رسانند.

وی افزود: تمامی فروشگاه های زنجیره ای بر روی 34 قلم کالای اساسی تخفیف 10 تا 25 درصدی اعمال می کنند تا بازار در روزهای پایانی سال، عید نوروز و ماه مبارک رمضان، آرامش و ثبات را تجربه کند.

قیمت ها به خاطر آمدن وزیر کاهش یافت!

وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه امیدواریم فروشگاه های دیگر نیز در این طرح مشارکت کنند، ادامه داد: حمایت خوبی از سوی فروشگاه های زنجیره ای در کشور صورت گرفته و این طرح در سایر نقاط کشور نیز رواج دارد.

همزمان با راه اندازی این طرح، وزیر جهاد کشاورزی از یکی از فروشگاه های زنجیره ای شرکت کننده در این طرح بازدید و صحبت های مردم را شنید.

بسیاری از مردم در گفتگو با وزیر جهاد کشاورزی گفتند: همزمان با حضور شما در مغازه ها قیمت ها کاهش و برچسب قیمت ها تغییر کرد. فطر است و امیدواریم کاهش قیمت سه ماه طول بکشد.

به گفته مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی، این محصولات شامل گوشت منجمد، مرغ منجمد، پنیر UF شکر قنادی، یک کیلوگرم ماست کم چرب، شیر نایلونی کم چرب، شیر بطری کم چرب، 100 گرم کره، 810 گرم روغن سرخ کردنی، 810 گرم روغن خوراکی، حبوبات، ماکارونی، ماکارونی، تن ماهی، برنج، چای و برخی کالاهای دیگر که در فروشگاه های مختلف با توجه به برندهای مختلف متفاوت است.

دیدگاهتان را بنویسید