در 3 سال گذشته 427 تریلیون تن یارانه برای 7 قلم کالای اساسی ، کالاهای پولی / ارزان ، قیمت آن به مردم نرسیده است.

زمان: 10:51
منتشر شده در: 14/03/08
کد خبر: 1778765

کلیباف گفت: در 3 سال گذشته 427 میلیارد میلیارد تن از 7 قلم کالای اساسی یارانه پرداخت کرده ایم و متأسفانه نتوانسته ایم کالاهای ارزان قیمت را به مردم تحویل دهیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح توس ؛ محمد باکر کلیباف رئیس مجلس شورای اسلامی صبح امروز در همایش سراسری اساتید شبکه صالحین که در تالار قدس حرم رضوی در حال برگزاری است، اظهار داشت: در این همایش با توجه به ظرفیت های موجود در این اجلاسیه، در حال برگزاری است.

وی با بیان اینکه اهمیت طرح صالحین به دلیل اهمیت س explanationال تبیین است که فرمایش مقام معظم رهبری است ، افزود: تبیین مسئله ای بسیار مهم است که به اندازه مردم اهمیت دارد.

کلیباف با ذکر اهمیت حضور مردم در صحنه های مختلف انقلاب اسلامی ، گفت: از ابتدای تاریخ اسلام ، هرجا که دین آسیب دیده است ، همه مشکلات به دلیل عدم حضور مردم است. در جمهوری اسلامی ایران همه افراد از هر نژاد، دیدگاه، قومیت، قبیله و دیدگاه به یک اندازه اهمیت دارند و دور هم جمع شدن افراد بسیار سخت است.

رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: روزی که خمینی (ره) انقلاب اسلامی 15 خرداد 42 را پایه گذاری کردم جز ایمان به این که سنت های الهی وجود دارد و ظلم ادامه نخواهد داشت و ما باید پای دین باشیم. خداوند. زمانی که جهان دوقطبی شد ، قدرت شرق و غرب ، امام به هیچ حزب و گروهی نرفت و تنها افرادی بودند که سرانجام در انقلاب شکوهمند اسلامی 22 فوریه 1957 علیه رژیم پهلوی پیروز شدند.

وی افزود: «حدود 43 سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی در ایران ، استکبار جهانی و حزب شیطان هر کاری را برای سرنگونی این کشور و انقلاب انجام داده اند ، اما این انقلاب در برابر همه تهدیدها و خصومت ها مقاومت کرده است؛ از حراست مقدس گرفته تا توطئه های داخلی و مسائلی مانند داعش برای براندازی اسلام ناب محمدی اتفاق افتاده است اما نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در کنار مردم ایستاده است.

کلیباف گفت: برای بقای جمهوری اسلامی ایران ، طبق همان سنت حسنه ، که بنیانگذار آن حضرت امام خمینی (ره) است ، مردم مسئول هستند ؛ اما وقتی افراد را در هر زمینه ای حذف یا دسته بندی می کنیم ؛ در حوزه اجرایی مشکل داشتیم.

رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در 3 سال گذشته 427 تریلیون تومان یارانه برای 7 قلم کالای اساسی پرداخت کرده ایم و متأسفانه نتوانسته ایم کالاهای ارزان قیمت را به مردم تحویل دهیم.

کلیباف بیان کرد: دشمن بعد از دوران دفاع مقدس با تمام وجود متوجه شد که باید به گونه ای با ما بجنگد که جنگی از نوع دفاع مقدس و مبارزه و فرهنگ جهادی نباشد. بلکه با ما کار می کند ، باورهای ما را تضعیف می کند ، یک جنگ اقتصادی ایجاد می کند و یک جنگ رسانه ای بسیار سازمان یافته است.

وی خاطرنشان کرد: مجاهدت و جهاد در توضیحات مهمتر و دشوارتر از جنگ دفاع مقدس است و نسبت به آن زمان اجر و ثواب مضاعف دارد. وظیفه ما در آنجا مشخص بود ، اما امروز دشمن به گونه ای جدید و گمراه کننده با کشور ما مقابله می کند. همه اینها اهمیت وجود صالحان و بسیج را نشان می دهد.

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: فلسفه جمهوری اسلامی ایران دادن دانش و آگاهی به مردم است؛ وظیفه ما در گروه صالحین و جهاد تبیین این است که ذهن جامعه را روشن کنیم تا در فرهنگ عاشورا و غدیر بمانیم. زیرا در نیروهای خود باید تمام تلاش خود را در زمینه مدیریت و اداره کشور به کار گیریم؛ مهم ترین و با ارزش ترین دارایی ما مردم هستند و نباید بین مردم دسته بندی و دسته بندی داشته باشیم.

کلیباف در پایان با یادآوری خاطره ای از شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: شهید سرلشکر حاج قاسم سلیمانی به من گفتی نبینم جوانان ما در دهه 60 و 70 چگونه با داعش می جنگیدند و از دوران دفاع مقدس موثرتر بودند. این جوانان با رهبری حاج قاسم توانستند 7000 میلیارد دلاری را که ترامپ برای ایجاد داعش هزینه کرده بود خنثی کنند.

حجت الاسلام حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران نیز گفت: مقام معظم رهبری در دوران دفاع مقدس فرمودند اگر 20 میلیون بسیجی داریم انقلاب اسلامی بیمه است.

وی افزود: با تقویت شبکه صالحین ، فرهنگ و منویات ناب اسلامی مقام معظم رهبری دامنه وسیع تری خواهد داشت. در این شبکه ، ما توصیه های محتوا داریم و باید بیشتر از گذشته برای گسترش فرهنگ رهبری دینی تلاش کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید