آغاز مذاکرات باشگاه استقلال با بازیکنان چه کسی مستقل می ماند؟

یکی از مشکلاتی که باشگاه های ایرانی از آن رنج می برند، تمدید نشدن قرارداد بازیکنان و جدایی آنهاست. تیم استقلال در سال های اخیر به دلیل بی توجهی مدیران به تمدید قرارداد بازیکنان زیادی را از دست داده است.

به این افراد توجه کنید؛ مامه تیام، جپاروف، امید ابراهیمی، علی کریمی، علایار صیادمنش، مجید حسینی، امید نورافکن و …. آنها از جمله چهره های شاخصی بودند که به راحتی از استقلال جدا شدند.

کم و بیش مدیرانی بودند که در طول مسابقات می خواستند قرارداد برخی بازیکنان را تمدید کنند اما بازیکنان سعی کردند کار را به نود دقیقه کاهش دهند تا اگر پیشنهاد خوبی آمد، بروند یا قیمت ها را بالا ببرند.

استقلالی ها می گویند مصطفی آجورلو قصد دارد بعد از پایان هفته شانزدهم لیگ برتر با چند بازیکن برای تمدید قراردادش مذاکره کند و روند مذاکرات را برای هواداران توضیح دهد. در پایان فصل قرارداد بازیکنانی مانند مهدی مهدی پور و محمدحسین مرادمند به پایان می رسد و باید دید آجورلو می تواند جادوی چند سال اخیر را بشکند و قرارداد بازیکنان را تمدید کند یا خیر.

استقلال با توجه به تمدید قرارداد بازیکنانی چون سیاوش یزدانی، سید حسین حسینی، ارسلان مطهری، آرش رضاوند و … این شانس را دارد که بازیکنان اصلی خود را برای فصل آینده داشته باشد. بازیکنانی که در این فصل جذب می شوند نیز حداقل دو سال قرارداد دارند.

دیدگاهتان را بنویسید