آقای رئیسی چرا صدای اعتراض بازنشستگان را نمی شنود؟

آقای رئیسی چرا صدای اعتراض بازنشستگان را نمی شنود؟

نماینده مردم پیرانشهر و سردشت در شورای اسلامی بر این اساس تاکید کرد: وزیر اقتصاد و دارایی کشور توانایی اصلاح و مدیریت توان اقتصادی کشور در حوزه پولی و بانکی را ندارد و هیچ اراده ای برای بازگشت انضباط در سیاست های مالی وجود ندارد. به نظر من روزی نیست که این وزارتخانه برای ایجاد نارضایتی مردم اقدامی نکند. عملکرد دولت در حوزه اقتصادی فاجعه آمیز است.

وی افزود: وقتی برای تسهیل ازدواج هزاران سنگ به پای جوانان پرتاب می شود; و وقتی تولیدکننده باید از هفت خوان رستم بگذرد تا تسهیلات کوچک بگیرد و به هزاران دلال بچسبد، وقتی بانک ها دست و پای کارآفرینان را با هزاران بوروکراسی داخلی برای گرفتن وام اشتغال می بندند، تیم اقتصادی دولت باید خوانده شود. .

حسین پور در ادامه با هشدار نسبت به عملکرد تیم اقتصادی دولت؛ وی یادآور شد: به تیم اقتصادی دولت تذکر می‌دهم که رویه‌های غلط فعلی را تغییر دهند و ببینند دست مردم به دهانشان کوتاه است و با گرفتن مالیات دست دولت به سوی دولت و اتحادیه‌های مختلف دراز شده است. .

این نماینده مردم در مجلس یازدهم رو به هندوزی وزیر اقتصاد کرد و گفت: آقای هندوزی چه شد که از اصناف انتظار مالیات 5 برابری دارید چرا تیم اقتصادی دولت فقط نگران است. ایجاد پول و تورم در مورد روشنفکران و مستمری بگیران؟

وی در ادامه خطاب به رئیس جمهور گفت: آقای رئیس جمهور باید شخصاً متعهد به یکسان سازی حقوق و بهبود معیشت مستمری بگیران باشید و از هزینه های سرسام آور دارو، درمان و مسکن آنان آگاه باشید. چرا در زمانی که این گروه نیاز به آرامش دارد کسی نیست؟آنها باید به اعتراضات رتبه بندی ها و نگرانی ها در مورد وضعیت معیشتی و شغلی نیروهای حق آموزی، معلمان نهضت سوادآموزی، مربیان پیش دبستانی و خرید خدمات نیروهای خدمتگزار گوش فرا دهند. و کارآموزان.دانشگاه فرهنگیان و معلمان دارای دیپلم آموزش و پرورش مورد توجه قرار گیرد.

این نماینده مجلس یازدهم در ادامه تاکید کرد: از همین تریبون هشدار می دهم که اگر دولت چاره اندیشی نکند فشار اقتصادی و شکاف طبقاتی عواقب ناگواری در پی خواهد داشت. در سال های اخیر کاهش قابل توجهی داشته است و بسیاری از مردم در بازار میوه تماشاگر هستند نه خریدار، آقای رئیس جمهور باید مراقب تجربه تلخ گذشته و هزینه سنگین آن باشیم که به ضرر هم دولت است. و ملت و منافع کشور را به خطر می اندازد دیگر تکرار نمی شود.

وی به بذرپاش گفت: چرا به وضعیت آشفته بازار مسکن و اجاره بها رسیدگی نمی کنید، باید بدانید که تورم بالای 50 درصد رایج ترین سهم فقرا است و می دانید که وقتی سهم مسکن در بازار مسکن است چه اتفاقی می افتد. بودجه خانوار به 50 درصد می رسد یعنی باید توجه داشته باشید که کارگران زحمتکش یک ماه زحمت می کشند و بیش از نیمی از درآمد ماهانه خود را در یک روز به صاحبخانه می دهند، پس چرا درد فقر مسکن را درک نمی کنید. وعده های دولت در زمینه مسکن مردم چه شد؟ چرا عرضه مسکن پاسخگوی تقاضای بازار نیست؟ طرح نهضت ملی مسکن تا کجا پیش رفته است؟ چرا 3 شهرستان محروم و مرزی سردشت، پیرانشهر و مهرآباد در این منطقه بلاتکلیف هستند؟ 2 سال از روی کار آمدن دولت می گذرد. هنوز هیچ زمینی برای طرح نهضت ملی مسکن در این 3 شهر اختصاص داده نشده است و در اجرای این طرح هیچ آجری روی آنچه مردم باید به آن امیدوار باشند، ریخته نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید