آقای آجورلو چرا به ما نمی گویید چرا نوری استقلالی نشد؟

آقای آجورلو چرا به ما نمی گویید چرا نوری استقلالی نشد؟

سعید مراگه چیان بازیکن سابق استقلال در مورد ارتباط استقلال و الکساندر نوری صحبت کرد.

آیا می دانید موضوع حضور نوری در ایران منتفی است؟

از آنجایی که در دو روز اخیر در مورد این مربی صحبت می‌کردیم، فکر می‌کردیم او لیستی از بازیکنانی که برای فصل آینده می‌خواهد را به باشگاه بدهد، اما عجیب است که یک بار همه چیز اینطور گره خورده است.

به نظر شما مشکل از کجاست؟ اصلا چرا این اتفاق افتاد؟

از رسانه ها هم متوجه شدم که این مربی بر سر مسائل مالی با باشگاه استقلال اختلاف داشته اما ظاهرا عده ای گفته اند مشکل مالی وجود ندارد! آقای آجرلو باید پاسخ دهد چرا و به چه دلیل نوری به استقلال نمی آید که در این مدت اصلا با رسانه ها صحبتی نکرده و هواداران را در وضعیت بدی قرار داده است.

تو چی میگفتی

هوادار استقلال هر روز عکس ها و اخباری مبنی بر عقد قرارداد با بازیکنان جدید پرسپولیس یا گل گهر سیرجان را می بیند و می شنود! اما از آنجا می شنود که هیچکس جایگزین فرهاد مجیدی نمی شود! یک روز می گویند نکونام می آید، فردا می گویند عنایتی، باز هم می گویند ایرانی ها نمی آیند چون می ترسند جای مجیدی بنشینند و می خواهند مربی خارجی بیاورند! ادامه این وضعیت چیزی جز از دست دادن فرصت خوب برای یافتن و بستن تیم استقلال در پی نخواهد داشت. در وسط استقلال بیشترین باخت را دارد.

نتیجه این اتفاقات چه خواهد بود؟

قطعا تکرار قهرمانی برای استقلال سخت تر خواهد بود. حالا اگر استقلال با سرمربی سابقش به کار ادامه می داد، الان بازیکنانش را می گرفت و تاریخ شروع تمرین را می دانستند، اما وقتی فرهاد مجیدی از تیم جدا شد، برای رضای خدا به امارات بازگشت. پول و تشکر، حداقل مدیریت باشگاه باید سرعت کار در این زمینه را افزایش دهد. البته می دانم که تلاش کرده اند اما متاسفانه با این روند تکرار قهرمانی روز به روز سخت می شود.

به نظر شما مربی خارجی برای استقلال خوب است یا ایرانی؟

کم کم به جایی می رسیم که دیگر چاره ای نداریم و فقط می خواهیم کسی هرچه زودتر این تیم را هدایت کند. مربیان همیشه در تلاش بوده اند تا سرمربی تیم بزرگی با میلیون ها هوادار شوند. حالا نمی دانیم چه اتفاقی افتاده که هیچکس نمی خواهد سرمربی استقلال شود. درخواست ما این است که هر چه زودتر به هوادارانی که اینقدر نگران و ناراحت هستند برسیم.

دیدگاهتان را بنویسید