آیت الله نوری همدانی: مردم به ما می گویند چرا چیزی نمی گویید

آیت الله نوری همدانی: مردم به ما می گویند چرا چیزی نمی گویید

روز جدید : آیت الله نوری همدانی گفت: متأسفانه مردم از نظر معیشت و گرانی دچار مشکل هستند و انتظار داریم مسئولان به وضعیت موجود رسیدگی کنند. مردم باید بدانند که حوزه علمیه کوم و ما طلاب در کنار این افراد هستیم.

این مرجع تقلید شیعیان صبح امروز به مناسبت پایان سال تحصیل در خارج از کشور در مسجد اعظم با تاکید بر لزوم حمایت روحانیت از نظام مقدس جمهوری اسلامی گفت: یکی از وظایف مهم جامعه روحانیون و علما نظام اسلامی، نظام یک نظام اسلامی است، اما این امر جز با خدمت به مردم و حل مشکلات آنها محقق نمی شود.

وی با اشاره به تلاش امام راحل برای پیروزی انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: امام خمینی (ره) با تلاش فراوان و حضور پرشور مردم در صحنه های مختلف موفق شد این انقلاب را به پیروزی برساند و دست آمریکا و صهیونیست های آن کشور را کوتاه کند. اطمینان حاصل کنید که مردم راحت هستند. آیت الله نوری همدانی در ادامه به تشریح حضور پرشور مردم در صحنه های مختلف پرداخت و افزود: حضرت امیرالمومنین علی (ع) به مالک اشتر فرمودند: ای مالک! به گفته وی، ستون دین و جامعه مسلمانان و سپر در برابر دشمن، همین مردم هستند، پس به مردم توجه داشته باشید و امام راحل و رهبری همواره مراقب مردم باشند.

وی در ادامه با انتقاد از وضعیت معیشتی و گرانی مردم گفت: متاسفانه مردم از نظر معیشت و گرانی در شرایط سختی قرار دارند و انتظار داریم مسئولان به وضعیت موجود رسیدگی کنند. زیرا مردم به ما می گویند که از نظر هزینه و سختی زندگی رنج می برند. ما باید قدر این افراد را بدانیم و به فکر آنها باشیم، درد این افراد را درک کنیم و سعی کنیم به اندازه خود از آنها حمایت کنیم.

این مرجع تقلید شیعیان افزود: باید به کارکنان تذکر دهیم زیرا مردم به ما مراجعه می کنند و می گویند چرا از وضعیت معیشتی و گرانی خود صحبت نمی کنید، باید بگویم هشدار می دهیم اما متأسفانه تذکرات ما پخش نمی شود. ” مردم باید بدانند که حوزه علمیه قم و ما طلاب در کنار این افراد هستیم چرا که اینها کسانی هستند که تا کنون اسلام را حفظ کرده اند. اما کلمات و صدا کافی نیست و پخش نمی شود.

دیدگاهتان را بنویسید