آقای مدیرعامل به استقلال خیانت کرد!

آقای مدیرعامل به استقلال خیانت کرد!

محمد نوری درباره پیروزی تیم فوتبال استقلال در هفته بیست و چهارم لیگ برتر مقابل ذوب آهن اصفهان گفت: با وجود مشکلاتی که در خصوص پرداخت نشدن مطالبات استراماهونی و حذف از لیگ قهرمانان وجود داشت، قبل از بازی با ذوب آهن بازیکنان همچنان مغرضانه و قدرتمند بودند و 3 امتیاز دیگر گرفتند. حتی کادر فنی تیم فوتبال ذوب آهن در نشست خبری بعد از بازی اعلام کرد که این پیروزی حق استقلال بوده است. ذوب آن در کارهای دفاعی بسیار خوب عمل می کند و گل زدن به آنها سخت است اما استقلال به شایستگی با نتیجه 2-0 پیروز شد.

وی با اشاره به اینکه برای مشخص شدن قهرمان باید تا هفته پایانی منتظر بمانیم، گفت: نتایج 3 تیم سپاهان، استقلال و پرسپولیس در بالای جدول بسیار نزدیک و حساس است و قطعا شاهد بازی های فشرده ای خواهیم بود. بقیه هفته ها هیچ تیمی دوست ندارد در کورس قهرمانی به راحتی عقب بیفتد.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این سوال که این تیم چقدر شانس قهرمانی دارد، گفت: شرایط فنی استقلال در حال حاضر عالی است، بازیکنان آمادگی خوبی دارند و هفته ها است که روند صعودی خود را حفظ کرده اند. حق تکرار لیگ برتر قهرمانی را دارند. در هفته های اخیر شرایط استقلال بسیار بهتر از پرسپولیس و سپاهان بوده است. پرسپولیس در دیدار مقابل مس رفسنجان حق پیروزی نداشت و با یک پنالتی اشتباه پیروز شد. سپاهان در ورزشگاه نقش جهان اصفهان با گلی مشکوک از سد صنعت نفت آبادان گذشت.

این کارشناس فوتبال درباره دیدار هفته بیست و پنجم لیگ برتر استقلال مقابل آلومینیوم اراک خاطرنشان کرد: استقلال 29 فروردین در اراک به مصاف آلومینیوم که تلفیقی از جوانی و تجربه است می رود. این تیم بسیار سازنده و تاکتیکی است که بازی های خوبی انجام داده است و به سختی می توان در ورزشگاه خانگی خود شکست داد.

پول مردم را مثل آب خوردن هدر دادند

نوری در خصوص علت حذف تیم فوتبال استقلال از لیگ قهرمانان آسیا تصریح کرد: بدهی هایی که از سال های گذشته پرداخت نشده و مدیران قبلی که آمده اند این بدهی ها را دلیل اصلی این موضوع کرده اند. این بدهی ها برای فوتبال ایران بسیار شرم آور است و در نهایت به فوتبال ما آسیب می رساند. این شکایت ها کم نیست و فیفا یکی پس از دیگری به باشگاه استقلال نامه می فرستد که باید مطالبات را پرداخت کند. کسی نیست که از این مدیران قبلی بپرسد که این همه پولی که وارد باشگاه شد را چطور خرج کردید؟ در زمان مدیرعاملی فتحی حداکثر قرارداد استراماچونی حدود 5 میلیارد تومان بود، چرا آن موقع طلبش را پرداخت نکردند و الان باید 100 میلیارد تومان بپردازند. خیانتی که این مرد به استقلال کرد هیچکس انجام نداد!

وی ادامه داد: اگر به اتفاقات گذشته نگاه کنید، قربانزاده رئیس خصوصی سازی برای استقلال ذخیره ای کرد و اعلام کرد که آقای ادی کوی ۷۰۰ میلیارد تومان از حساب خرید سهامداران برداشت کرده است. سازمان خصوصی سازی باید مجوز می داد که یک نفر این پول را بگیرد! چرا وقتی پول را گرفتند به مردم اطلاع ندادید؟ آن سهامی که مردم فرش زیر پایشان را فروختند تا سهام تیم محبوبشان را بخرند، مثل آب بر باد رفت.

ساپینتو با این کار دانش کسب کرد

نوری در پایان درباره صبوری و ادامه همکاری ساپینتو با استقلال با وجود تاخیر چند ماهه دستمزدش گفت: ساپینتو هنوز پولی نگرفته و با این کار دانش خود را نشان داد. او هرچند در صحبت هایش از این موضوع انتقاد کرد اما همچنان برای قهرمانی و حذفی لیگ برتر تیم فوتبال استقلال می جنگد. باید قدردان ساپینتو باشیم و از او بخواهیم که در این وضعیت بد مالی استقلال به تحمل خود ادامه دهد و مدیران استقلال تلاش کنند تا مطالبات این مربی را که برای استقلال زحمت می کشد هر چه زودتر پرداخت کنند.

دیدگاهتان را بنویسید