آقای معاون رئیس جمهور برای بستن چمدان نیامد/ بازگشت مارکوپولو به تیم ملی!


ساعت: 12:17
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۶/۲۸
کد خبر: 1898258

مهدی محمد نبی سرپرست نایب رئیسی فدراسیون که هنوز نرسیده است چمدان های خود را بست و به همراه تیم ملی راهی وین شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ تیم ملی فوتبال ایران برای برگزاری یک اردوی تدارکاتی و دو بازی دوستانه راهی وین شد. اردویی که مدت هاست هماهنگ شده و بهترین فرصت برای کارلوس کی روش است تا تیمش را در راه جام جهانی آماده کند.

اما این سفر مسافر عجیبی دارد. مهدی محمد نبی سرپرست نایب رئیسی فدراسیون که هنوز نرسیده است چمدان های خود را بست و به همراه تیم ملی راهی وین شد.

تیم ملی فوتبال ایران در شرایطی عازم اردوی اتریش شد که شاهد حضور غیرمنطقی و مشکوک نایب رئیس اول فدراسیون در این سفر هستیم.

ملی پوشانی که باید در فرصت محدود باقی مانده تا شروع جام جهانی خود را برای حضوری قدرتمند در این سالن آماده کنند، با حضور بدون چالش و توریستی مهدی محمدنبی همراه است. او که به نظر می رسد در هر شرایطی سعی می کند در کنار تیم ملی باشد، ناگهان و با وجود داشتن سمت تشریفاتی نایب رئیس اول فدراسیون در این سفر حاضر شد و راهی اروپا شد.

معلوم نیست ویزای شینگن نبی برای انتخابات فدراسیون فوتبال که در 17 شهریور برگزار شد چگونه و با چه سرعتی تهیه شده است. این اتفاق در حالی رخ داد که برخی ملی پوشان موفق به دریافت آن ویزا نشدند و در اردو حضور نداشتند اما برای نایب رئیس فدراسیون انجام شد.

جالب اینجاست که نبی حتی هدایت تیم ملی را هم برعهده ندارد و طبق اطلاعاتی که به فدراسیون رسیده فرد دیگری باید این سمت را بر عهده بگیرد اما با این وجود نبی باز هم این سفر را از دست نداد و تصمیم گرفت در کنار این تیم باشد.

حالا که نبی سمت تشریفاتی در فدراسیون دارد، جالب است که او به این سفر برون مرزی شتافت. به نظر می رسد او که در دوران حضورش در فدراسیون همیشه درباره سفرهای خارجی خود تردید داشت، حالا دوباره با خرج بیت المال با تیم ملی همسفر می شود. البته با این تفاوت که الان در جایگاه تشریفاتی است!

نبی در دوره قبلی حضورش در فدراسیون در تمام سفرهای ریز و درشت فوتبال به طور مستمر حضور داشت و از تیم ملی تا تیم مدیریتی همیشه در همه سفرها حضور داشت و به نظر می رسد همین دستور کار را در دوره جدید

رفتار نبی و حضور ناگهانی او در خارج از کشور تردیدهایی را در مورد علت ایجاد کرده است و به نظر می رسد اتحادیه فوتبال انگلیس باید این موضوع را روشن کند. چرا باید ایشان که سمت اجرایی خاصی ندارند در این سفر حضور داشته باشد و هزینه هایی از این دست شده است. البته به نظر می رسد ماجرا به همین جا ختم نمی شود، به زودی در مورد این سفر که به نظر می رسد در حال تبدیل شدن به یک دورهمی دوستانه است، چیزهای بیشتری برای گفتن خواهیم داشت.



دیدگاهتان را بنویسید