آقای واحدی; حمایت از کوم/ مردم کوم از استاندار جدید کار فرهنگی می خواهند

ساعت: 18:24
تاریخ انتشار: 1300/08/17
کد خبر: 1782719

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه کوم با اشاره به اینکه آقای وحیدی از کوم حمایت می کند، از کوم حمایت می کند، از آقای شاهچراگی حمایت نمی کند، از مردم کوم حمایت می کند، گفت: مردم کوم یک کار فرهنگی جدید از استاندار می خواهند تا الگو باشند. .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کوم فردا، آیت الله سیدهاشم حسینی بوشهری امروز در مراسم تکریم و معارفه فرمانداران سابق و جدید کوم که در تالار افتخارات استانداری برگزار شد، اظهار داشت: رزمندگان اسلام و اهالی فرهنگ، اینها هستند. موانع برداشته می شود تا این نظام به عنوان امانت به امام زمان ارواحنا فداه منتقل شود.

وی افزود: با سیره حضرت علی (ع) نباید به دنبال قدرت و تصاحب باشیم، بلکه به سیره ایشان باید در دین و در عرصه سیاسی راه درستی داشته باشیم؛ بلکه باید در دین و مذهب و در عرصه سیاسی راه درستی داشته باشیم. امنیت؛ اصلاح اقتصاد و جامعه.

امام جمعه کوم گفت: مستضعفان و محرومان باید در جامعه تحت حاکمیت علی (ع) در امان باشند و تنها تلاش مسئولان باید خدمت و بهبود امور باشد.

وی گفت: ابتکار فرماندار سابق کوم در سه شنبه های اقتصادی اقدامی پسندیده و ارزشمند بود و فرماندار جدید باید این مسیر را ادامه داده و موانع را برطرف کند.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه کوم با اشاره به تحریم ها و فشارهای دشمنان افزود: فشار اقتصادی نباید به اقشار محروم فشار بیاورد، باید با ظرفیت کشور این فشار را کاهش دهیم.

وی افزود: دولتی که توان مالی و اقتصادی ندارد شاید بتواند مسائلی را مطرح کند اما پروژه هایش سر جای خود باقی می ماند. اینکه دشمنان امروز به دنبال تحریم ایران هستند این است که اجازه اجرای پروژه های عمرانی، اقتصادی و غیره را نمی دهند.

آیت الله حسینی بوشهری گفت: کوم مهد انقلاب اسلامی ایران است و این موضوع باید ادامه داشته باشد و این شهر باید الگویی برای سایر شهرها و کشورها در زمینه های معنوی، عمرانی، سیاسی، اقتصادی و… باشد. ابعاد و دانش آموزان از 120 کشور در این شهر در حال الگوبرداری از حاکمیت و توسعه کشورهای خود در این شهر هستند.

وی گفت: با انقلاب اسلامی بار سنگینی بر دوش کارگزاران و کارمندان گذاشته شده است زیرا می خواهیم جامعه ای بسازیم که الگو و الهام همه دنیا باشد.

این نماینده مجلس خبرگان رهبری گفت: تا رسیدن به قله های مورد نظر فاصله داریم اما با وجود موانع و فراز و نشیب ها در مسیر نزدیک شدن به این قله حرکت می کنیم و به این ترتیب همه این موانع را یکی پس از دیگری برطرف کرده ایم. دیگری: «می گیریم، نشستیم به امید روزی که این پرچم را به دست صاحب اصلی انقلاب برسانیم، رو به سردار شاهچراگی کرد و گفت: شما کوم و دستگاه اجرایی و ظرفیت و چالش های کوم را می شناسید. با توسعه و درخشش این شهر در کشور، این سفرا دیدگاه و درک خوبی از این شهر را به کشورهای خود منتقل خواهند کرد.

این استاد سطوح عالی حوزه تاکید کرد: مانع اصلی شیوه تولید که اهرم مهم توسعه اقتصادی است، دشمن است بنابراین در مقابل این مانع باید دشمن دولت قوی باشد.

وی گفت: مردم از استاندار جدید کار فرهنگی می خواهند و علاوه بر جهاد فرهنگی کوم، مبلمان شهری و زیرساخت های این شهر کریمه را نوسازی کنند تا الگویی برای جهانیان باشد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید