رسول متجب نیا: جوانان می خواهند صدایشان شنیده شود/ فیلمی از مناظره های انتخاباتی وجود دارد که آقای رئیسی می گوید: اجازه نمی دهم کار مردم با فیلترینگ بسته شود.

رسول متجب نیا: جوانان می خواهند صدایشان شنیده شود/ فیلمی از مناظره های انتخاباتی وجود دارد که آقای رئیسی می گوید: اجازه نمی دهم کار مردم با فیلترینگ بسته شود.

روز جدید : لازم نبود به اینجا می رسید / وقتی شورای نگهبان اسامی 7 نامزد انتخابات 1400 را رسما اعلام کرد این روزها قابل پیش بینی بود / جوانان می خواهند صدایشان به گوش برسد / مردم مشغول تامین هزینه های اولیه و دولت باید با فیلتر کردن فضا به فکر آنها باشد در واقع بر مشکلات آنها افزوده شد / مردان یک سال است که پای میز مذاکره می روند و هر روز از برجام خارج می شوند.

فیلمی از مناظره های انتخاباتی هست که آقای رئیسی می گوید: «اجازه نمی دهم کسب و کار مردم با فیلترینگ بسته شود» – سعید شمس: دبیرکل حزب جمهوری اسلامی ایران با اشاره به حواشی این روزها گفت: عده ای که اتفاقا اکثرا جوان هستند به مشکلی معترض هستند و دارند و می خواهند صدایشان شنیده شود. این یعنی همان پوپولیسمی که از ابتدا باید در نظام جمهوری اسلامی جدی گرفته می شد. نمی دانم چرا گروهی که به افراط گرایی عادت کرده اند، نمی توانند یا نخواهند بدانند که عملکردشان چه آسیبی به نظام و آرامش جامعه وارد می کند. ایران کشوری نیست که با مردمش تندی رفتار کند.

وی افزود: گشت زنی مشکل ساز شد اما از ابتدا مشخص بود که این رفتار تبعاتی خواهد داشت.

وی با بیان اینکه به هیچ عنوان نباید با جوانان تند صحبت کرد، ادامه داد: مردم به خاطر دارند که آقای رئیسی در انتخابات قول داده بود که گشت را به مسئولان بسپارد نه به مردم. اما به جای مقابله با فساد، گشت ارشاد دختر فعال است.

مجاب نیا افزود: مردم فراموش نکرده اند که همه کاندیداهای اصولگرا در مناظره های انتخاباتی چقدر از فیلترینگ صحبت کردند و قول دادند که به هیچ وجه فضای مجازی را محدود نکنند. فیلمی از مناظره های انتخاباتی هست که آقای رئیسی گفتند من اجازه نمی دهم پرونده مردم با فیلترینگ بسته شود. جالب اینجاست که مردم در تامین هزینه های اولیه گیر کرده اند و دولت که باید به فکر آنها باشد با فیلتر کردن فضای مجازی بر مشکلات آنها افزوده است. نمی دانم چطور به این تصمیم رسیدند و چطور به راحتی راه مردم را سخت می کنند.

این چهره اصلاح طلب همچنین تصریح کرد: آقایان یک سال است که پای میز مذاکره نشسته اند و هر روز از برجام دورتر می شوند. جالب اینجاست که آقای ظریف و تیمش در زمانی که در راس کار بودند، سنگ تمام گذاشتند و ناگهان متوجه شدند که ما به برجام نیاز داریم. و در شرایطی که حتی نمی توانند به قولی که دولت روحانی با احزاب به آن دست یافت، برسند. نتیجه این می شود که مردم در خرید اولیه خود هزار و یک مشکل دارند.

بالاخره رسول متجب نیا گفت: وقتی شورای نگهبان اسامی 7 نامزد انتخابات 1400 را رسما اعلام کرد، آن روزها قابل پیش بینی بود. یعنی وقتی شخصیت برجسته ای مثل علی لاریجانی را رد صلاحیت کردند، معلوم شد که به فکر مردم نیستند و فقط می خواهند آنچه در ذهنشان است را اجرا کنند.

منبع: نواندیش

دیدگاهتان را بنویسید