اجازه نمی دهم رضایی جدا شود/ استقلال به مرور هماهنگ می شود

ساعت: 20:43
تاریخ انتشار: 1400/08/08
کد خبر: 1780213

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: هرچه لیگ را پشت سر بگذاریم تیم ما هماهنگ تر می شود و مسابقات زیباتری را برگزار می کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ فرهاد مجیدی سرمربی تیم فوتبال استقلال پس از سومین پیروزی متوالی تیمش در فصل جدید لیگ برتر گفت: بازی بسیار خوبی بود و می توانستیم در نیمه اول به گل برسیم. ما چندین گزینه ایجاد کردیم، اما نتوانستیم از آنها استفاده کنیم. در نهایت در نیمه دوم به گل رسیدیم و سعی کردیم بازی را کنترل کنیم و سه امتیاز را بگیریم. به بازیکنانم تبریک می گویم و تبریک ویژه که تیمم در سه بازی اول گل نخورد و این یکی از اصولی بود که رعایت کردیم.

مجیدی با بیان اینکه تیمش هنوز به هماهنگی تاکتیکی لازم دست نیافته است، گفت: انتظارات از تیم و بازیکنانم بالاست. مطمئن باشید هر چه بیشتر لیگ را پشت سر بگذاریم، هماهنگی تیم ما بیشتر می شود و مسابقات زیباتر می شود.

وی در واکنش به شایعاتی مبنی بر پیشنهاد فولاد خوزستان به علیرضا رضایی و رشید مظاهری گفت: به باشگاه هم اعلام کردم که به هیچ عنوان اجازه جدایی علیرضا رضایی را نمی دهم. او جوان است و می تواند 10 سال دروازه بان تیم ملی باشد. ما می توانیم برای بازیکنان دیگر با باشگاه مذاکره کنیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در مورد وضعیت مصدومیت سیاوس یزدانی نیز اذعان داشت: یزدانی مصدومیت خاصی ندارد، فقط نمی خواستیم مصدومیتش بیشتر شود و به همین دلیل او را تعویض کردیم. چیز بزرگی نیست.

مجیدی در واکنش به اینکه هشت سال پیش در چنین زمانی در ورزشگاه آزادی از فوتبال خداحافظی می کرد و حالا بعد از هشت سال به دنبال چه اهدافی است، توضیح داد: هر بازیکن یا مربی اهدافی دارد. من هم اهداف بزرگی دارم. فقط می دانم که برای رسیدن به اهدافم باید سخت کار کنم، درس بخوانم و سر کلاس بروم. تمام تلاشم را برای رسیدن به اهدافم انجام می دهم و امیدوارم به آنها برسم.

وی با بیان اینکه باشگاه استقلال در حال حاضر شرایط خوبی دارد و تیمش فکر می کند در این شرایط چه جایگاهی پیدا خواهد کرد، گفت: تشکر ویژه ای از مدیریت باشگاه دارم که مشکلات را به حداقل رساندند و کمک زیادی به بچه ها کردند. با شرایط.به خوبی از نظر روحی وارد زمین شوید. قبلا هم گفته بودم تمام تلاشم را می کنم تا استقلال در بشقاب استقلال بازی کند. بچه ها این توانایی را دارند و ما فقط باید بیشتر تلاش کنیم تا فوتبالی را که هواداران می خواهند ارائه دهیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید