آلفونسو کوارون سریال را ساخت / با بازی کیت بلانشت و کوین کلاین

ساعت: 09:24
تاریخ انتشار: 1400/09/13
کد خبر: 1789304

اپل به آلفونسو کوارون دستور ساخت سریالی با بازی کیت بلانشت و کوین کلاین را داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش ورایتی، آلفونسو کوار فون کارگردان مشهور مکزیکی در حال ساخت سریالی به همین نام برای اپل بر اساس رمان «محروم کننده» نوشته رنی نایت است. کیت بلانشت و کوین کلاین در این سریال بازی خواهند کرد.

در این سریال بلانشت نقش کاترین را بازی می کند، یک خبرنگار مستند تلویزیونی موفق که به دلیل افشای رازهای مؤسسات قدیمی شهرت پیدا کرده است. وقتی او رمانی از نویسنده ای با بازی کلاین را می خواند، متوجه می شود که او یکی از شخصیت های کلیدی ماجرایی است که امیدوار بود در گذشته دفن شود.

Cuar ون n فیلمنامه نویس اقتباسی سریال و همچنین کارگردان و تهیه کننده است. بلانشت علاوه بر نقش بازیگری، تهیه کننده اجرایی پروژه نیز می باشد.

آخرین پروژه کوارون فیلم تحسین شده روما بود که به عنوان فیلمنامه نویس، کارگردان، تهیه کننده، تدوینگر و فیلمبردار ساخت و برنده سه جایزه اسکار بهترین فیلم خارجی زبان، بهترین کارگردانی و بهترین فیلمبرداری شد. او در طول دوران حرفه ای خود شش بار نامزد اسکار شده و برای فیلم «جاذبه» اسکار بهترین کارگردانی را دریافت کرده است.

Cuar on این پروژه را طبق قراردادی که در سال 2019 با اپل امضا کرد، خواهد ساخت و این اولین تجربه او در کار بر روی این معامله است.

این سریال اولین تجربه بازیگری کلاین در یک سریال تلویزیونی است. او برای فیلم «ماهی به نام واندا» برنده جایزه اسکار شد و بیشتر به خاطر بازی در فیلم هایی مانند «انتخاب سوفی» و «سیلورادو» شناخته می شود.

بلانشت شش بار نامزد جایزه اسکار شده و دو جایزه اسکار را برای فیلم های «جاسمین بلو» و «هوانورد» دریافت کرده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید