آلمان؛ او برای ربودن وزیر بهداشت، قطع برق و بمب گذاری برای سرنگونی دولت توطئه کرد.

آلمان؛  او برای ربودن وزیر بهداشت، قطع برق و بمب گذاری برای سرنگونی دولت توطئه کرد.

روز جدید : برخی از اعضای این گروه مخالف واکسن تاج هستند.

دولت آلمان از دستگیری اعضای یک گروه افراطی که با ربودن وزیر بهداشت، بمب گذاری و بمب گذاری و انجام عملیات های تروریستی از جمله قطع برق تلاش می کنند تا دولت را سرنگون کنند، خبر داده است.

آنها همچنین می خواستند شرایط بی ثبات و جنگ داخلی را در آلمان ایجاد کنند.

پلیس آلمان چهار تن از رهبران گروه موسوم به Vereinte Patrioten را دستگیر کرد. از این افراد سلاح و مهمات نیز کشف شد. رهبران این گروه همچنین عملیات تروریستی را طراحی کردند. 12 نفر تحت بازجویی هستند.

شبکه تلویزیونی آلمان ARD گزارش داد که گروه راست افراطی قصد دارد در هفته جدید سلاح جدیدی دریافت کند و سپس عملیات ربودن وزیر بهداشت آلمان (کارل لوترباخ) را انجام دهد. این گروه برای بی ثبات کردن گروه چندین انفجار در آلمان انجام داد، اما موفق به انجام آن نشد.

دادستان های شهر کوبلنتس آلمان می گویند ربودن افراد مشهور بخشی از برنامه آنهاست. نام این چهره ها ذکر نشده است.

تعدادی از مخالفان واکسن و حامیان جنبش راستگرای رایش نیز شرکت کردند. آنها می خواستند از بمب ها و انفجارها برای هدف قرار دادن زیرساخت های انرژی آلمان و قطع برق آلمان استفاده کنند.

دادستانی در بیانیه ای اعلام کرد که هدف مظنونان ایجاد وضعیتی مشابه جنگ داخلی و سرنگونی دولت دموکراتیک آلمان در گام بعدی بود.

این بیانیه می افزاید: چهار مظنون در بازرسی های پلیس در 9 استان آلمان دستگیر شده اند. پلیس همچنین یک قبضه اسلحه کلاشینکف، بیش از 10 قبضه سلاح گرم، مهمات و مهمات، تجهیزات الکترونیکی مختلف و همچنین گواهی واکسن جعلی و آزمایش تاج کشف و ضبط کرد.

دیدگاهتان را بنویسید