آلومینیوم به یک تیم محترم تبدیل شده است

ساعت: 17:58
تاریخ انتشار: 1400/09/14
کد خبر: 1789780

سرمربیان تیم های فوتبال تراکتور و آلومینیوم در نشست خبری پس از این دیدار اظهار نظر کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ رسول خطیبی پس از پیروزی 2 بر صفر آلومینیوم اراک مقابل تراکتورسازی در هفته هشتم لیگ برتر اظهار داشت: در خصوص بازی کلی باید بگویم که آنالیز خوبی از تیم تراکتورسازی داشتیم و تغییرات خوبی در تیم خود نسبت به تراکتورسازی داشتیم. تیم حریف . . ما هم بازی را ذخیره کردیم تا تراکتور را در موقعیت قرار ندهیم. کسانی که مسابقه را تماشا کردند متوجه شدند که آلومینیوم از نظر موقعیت، مالکیت و عملکرد فوتبال زیبا بسیار بهتر عمل می کند. خوب است که تیم من اینطور بازی می کند.

وی افزود: بازیکنان من سخت کار می کنند. 7 هفته قبل از ضربات ایستگاهی گل نزده بودیم، ناراحت بودیم چون روی ضربات ایستگاهی کار می کردیم، اما خیلی خوشحالم که جلوی تراکتورسازی در ضربات ایستگاهی خوب کار کردیم. در نیمه دوم می توانستیم 2-3 گل دیگر در موقعیت های خود به ثمر برسانیم.

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اضافه کرد: می دانستیم مقابل تیم بزرگ تراکتورسازی کار سختی است اما خوشحالیم که در زمین حریف چنین فوتبالی بازی کردیم و 3 امتیاز و 2 گل به ثمر رساندیم، موقعیت های دیگری هم خلق کردیم. برای من قابل قبول است. از همه بازیکنانم برای این پیروزی تشکر می کنم. آلومینیوم در حال حاضر در صدر جدول است، اما به دلیل تفاضل گل کمتر در رده سوم قرار دارد.

حتیبی گفت: آلومینیوم به تیمی قابل احترام برای فوتبالدوستان تبدیل شده و روند خوبی دارد. کسانی که کار تیم ما را می بینند علاوه بر کسب نتایج خوب در فوتبال، از بازی آلومینیوم لذت می برند.

وی درباره شوتزنی خوب بازیکنان آلومینیوم و اینکه به نظر می رسد گل دوم تیمش با اشتباه بازیکنان حریف به ثمر رسیده است، توضیح داد: در طول بازی هایمان سعی می کردیم این روند را ادامه دهیم، اما قبل از بازی مقابل تراکتور همیشه به خودم می گفتم. بازیکنان هنگام مقابل بازیکنان توپ اجازه ندهید فکر کنند و بازی کنند تا سازماندهی نشوند. شاگردانم خوب کار کردند و نگذاشتیم تراکتور بازی کند و توپ را نگه دارد. ما در مقاطعی خوب بودیم، اما به هر حال بازی در زمین بود و در برخی مواقع متفاوت بود.

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: تیم ما از نظر پرس و توپ یکی از تیم های برتر جدول فوتبال ماست، دلیل آن هم این است که در دو هفته اخیر ریکاوری خوبی داشته ایم، هرچند بازی ها هر 5 روز یک بار برگزار می شود، اما آلومینیوم موجود در آن طی دو هفته بهبودی خوبی داشت. نتیجه این شد که بازیکنان من از دقیقه 30 به بعد بهتر از تراکتورسازی بازی کردند. این مسائل برای من قابل احترام است و از بازیکنانم به خاطر زحماتشان تشکر می کنم.

حتیبی در پاسخ به این سوال که آیا دلیل تیمش برای گل نخوردن عملکرد خوب دفاع آلومینیومی بوده است، گفت: در کنار عملکرد خوب دفاعی و رضایت مدافعان، از فرم دفاعی تیمم هم راضی هستم. خط امنیتی به تنهایی نمی تواند دروازه را بسته نگه دارد. از این بابت خیلی خوشحالم، فوتبال خوبی بازی می کنیم و در 8 بازی فقط یک گل به ثمر رساندیم. این یک چیز مثبت برای آلومینیوم است.

سولدو: داور اجازه 2 گل ما را نداد

زونیمیر سولدو در نشست خبری پس از بازی با آلومینیوم اراک گفت: می دانستم که امروز بازی سختی داریم. آلومینیوم به خوبی سازماندهی شده است و بازیکنان آن مدت زیادی است که با هم بازی می کنند. برای این دیدار برنامه داشتیم و در دقایقی از بازی بهتر از حریف بودیم.

وی ادامه داد: در نیمه اول خوب بازی نکردیم و متاسفانه در دقایق پایانی به گل رسیدیم. با اینکه نیمه اول گل خوردیم اما داور قبول نکرد.

سولدو درباره اینکه در نیمه دوم تغییراتی در تیم داشتیم، توضیح داد: در نیمه دوم بهتر عمل کردیم. اما به دلیل سهل انگاری حریف برای دومین بار جریمه شد و با وجود بازی هجومی نتوانستیم گلزنی کنیم. البته در نیمه دوم گل خوردیم که داور آن را قبول نکرد و متوجه شدیم که مشکلات زیادی داریم.

وی خاطرنشان کرد: معمولا در صورت اشتباه در خط دفاع که می تواند بزرگ یا کوچک باشد گل زده می شود.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی با تاکید بر اینکه کار سختی در پیش داریم، گفت: تراکتورسازی افراد زیادی را از دست داد و تمرینات مناسبی نداشت. من برای رساندن تراکتور به سطح مطلوب تلاش زیادی دارم. از سوی دیگر آلومینیوم کار خود را به موقع آغاز کرد و تغییری در ترکیب فنی خود ایجاد نکرد.

وی در خصوص تاثیر کم خبری در نتیجه بازی امروز گفت: به همه مردم تکیه کردم. با این حال، در دسترس بودن اخبار می تواند به ما کمک کند. این دروازه بان یک ماه در جمع ما نخواهد بود و باید شیفت را تقویت کنیم.

سولدو در پایان با تاکید بر اینکه محمد عباس زاده بازیکن بسیار خوبی است، خاطرنشان کرد: این بازیکن مصدوم بود و هنوز به فرم کامل خود برای یک مسابقه 90 دقیقه ای نرسیده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید