ما می خواهیم یک تیم محترم و نماینده باشیم

ساعت: 14:50
تاریخ انتشار: 14/10/1400
کد خبر: 1797254

سرمربیان تیم های فوتبال هواداران و نساجی در نشست خبری پیش از دیدار خود اظهار نظر کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ رضا عنایتی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل نساجی گفت: البته این دیدار برای ما بازی بسیار بسیار سختی است. مقابل تیمی بازی داریم که شخصیت و تجربه خوبی در لیگ دارد. آخرین دیدارهای این تیم را دنبال کردیم. آنها روند رو به رشدی داشتند و می دانیم فردا چه دیدار سختی مقابل نساجی داریم. تمام کارهایی را که باید در طول هفته انجام می دادیم انجام دادیم. وزن رقابت باعث می شود نتوانیم آنچه را که می خواهیم انجام دهیم. ما هنوز باید ریکاوری کنیم و صحبت کنیم.

وی افزود: شرایط جدول را می دانیم. درست است که در چند هفته اخیر با یک بازی خوب نتایج خوبی گرفته ایم، اما می دانیم که این نتایج چقدر شکننده است. باید با تمام قدرت و تمرکز بازی کنیم و در خانه امتیاز بگیریم. همه چیز برای یک بازی خوب آماده است. خدای ناکرده تماشاگران شاهد بازی خوبی باشند و نسبت به گذشته کمی جایگاه خود را در جدول بهتر کنیم.

سرمربی همچنین درباره شرایط تیم نساجی و حضور مسعود شجاعی در این تیم توضیح داد: این تیم را آنالیز کردیم و نقاط قوت و ضعف آن را به بچه ها گوشزد کردیم. می دانیم تیم نساجی خطرناک است و وزن روانی از نظر تجربه حضور پررنگ دارد. مطمئناً با شرایط خاص و انگیزه خوبی پیش می رویم تا در یک بازی خانگی نتیجه خوبی بگیریم. نساجی برای ما رقیب قابل احترامی است اما انگیزه ما خیلی بالاتر است. ما می خواهیم ثابت کنیم که برای به دست آوردن نتایجی که تاکنون کسب کرده ایم، تلاش زیادی کرده ایم و انشاالله فردا این را نشان خواهیم داد.

تیم های هوادار و تیم های نساجی هر هفته در زمین های مختلف به مصاف یکدیگر می روند و در ورزشگاه های خانگی با مشکل مواجه می شوند.» بارها گفته ام، نیست. آسیا. امیدوارم شرایطی فراهم شود که تیم ها خاک خوبی داشته باشند. فکر می کنم دغدغه اصلی اکثر تیم های ما بحث زمین، سخت افزار و نرم افزار است که نمی تواند تصویر خوبی برای فوتبال ما داشته باشد. جلسات مختلفی داشتیم تا شرایط خوبی برای نیم فصل دوم داشته باشیم و خاک خوبی بگیریم. باید از دوستان استان البرز که پذیرفتند مسابقات ما در این استان برگزار شود تشکر کنم و امیدوارم شرایطی فراهم شود تا در نیم فصل از رقبای خود میزبانی کنیم.

عنایتی درباره اینکه تیم هواداران در ابتدای لیگ با توجه به قرعه کشی شرایط سختی داشتند و اگر قرعه کشی انجام شود، گفت: قرعه کشی به ویژه برای تیم ما که از دسته پایین به لیگ برتر آمده بود بسیار موثر است. راحت تر بود در بین همه تیم‌ها، سخت‌ترین قرعه‌کشی برای ما بود که از دو زاویه تماشا می‌کردیم: توانستیم در شش یا هفت بازی اول ثابت کنیم که فوتبال خوبی بازی می‌کنیم و اعتماد به نفس بازیکنان ما برای بازی راحت‌تر و بدون استرس افزایش یافت. . شاید نقاشی کردن آسان‌تر بود، اما ما دیگر به گذشته نگاه نمی‌کنیم و منتظر بهبود وضعیت خود نیستیم.

سرمربی تیم فوتبال هواداران درباره مصدومیت های این تیم برای دیدار با نساجی گفت: مصدومیت های ما به این دیدار می آید و فکر می کنم فقط برنامه ای نداریم. سایر بازیکنان در ستاد فنی حضور دارند.

وی درباره خط دفاعی قوی نیز اظهار داشت: ما ساختار دفاعی داریم و خط دفاعی محدود به دروازه بان و سه چهار بازیکن نیست. بازیکنان ما دفاع از خط مقدم را به خوبی انجام می دهند. شرایط برای حمله هم بهتر خواهد شد، چون حداقل سه چهار بازیکن هجومی با تجربه نداشتیم که بتواند کمک زیادی به ما کند. از طرفی در ایجاد موقعیت هایی که نمی خواهم آن ها را ناشاد و ناراحت بنامم خیلی خوب بودیم، چون این کلمه درست نیست، اما ممکن است از موقعیت هایی با استرس و بی دقتی استفاده نکرده باشیم. با این حال امیدوارم با اضافه شدن بازیکنان باتجربه بتوانیم از فرصت ها بهتر استفاده کنیم.

وی درباره همکاری خود با مالکان جدید تیم هواداری توضیح داد: همه چیز عالی است و به خوبی پیش می رود. تفاهم خوبی بین من و مدیریت باشگاه وجود دارد و به خوبی با هم آشنا شدیم. آنها افراد و فوتبالیست های خوبی هستند و این می تواند کار ما را راحت تر کند. خدا را شکر که شرایط مهیا است و به خواست خدا می توانیم در کنار هم کارهای بزرگی انجام دهیم.

سرمربی تیم ملی درباره اینکه آیا در نیمه دوم تیمش را تقویت می کند، گفت: سال گذشته چند بازیکن تاثیرگذار را از دست دادیم اما تمرکز من روی یک ستاره و یک ستاره نیست. معتقدم اگر تیمی 25 بازیکن داشته باشد قطعا موفق می شود چون ممکن است در طول فصل اتفاق غیرقابل پیش بینی بیفتد. در این صورت اگر بازیکن مهمی را از دست بدهید، قطعا ضربه خواهید خورد. با هر بازیکن قرارداد بستیم و به او گفتیم بازیکن ثابتی است. الان هم با تنش در لیگ باید به چند بازیکن استراحت بدهیم. خدا را شکر بازیکن ذخیره نداریم، اصلاحاتی هم وجود ندارد. بازیکنان همچنین می دانند که باید تمام تلاش خود را در تمرینات انجام دهند تا در تیم 11 نفره حضور داشته باشند.

الهامی: می خواهیم تیمی محترم و نماینده باشیم

ساکت الهامی در نشست خبری پیش از دیدار با هوادار تهرانی گفت: از همه بابت تاخیر در حضورم در سالن کنفرانس عذرخواهی می کنم و ایام فاطمیه و شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) را تسلیت می گویم. بازی سختی داریم، هواداران نشان دادند که تیم منظم و با ریتم بازی بالاست و رضا عنایتی هم نشان داد مربی توانمندی است. بازی فردا قطعا برای هر دو تیم سخت خواهد بود چرا که ما هم موقعیت خوبی داریم.

وی افزود: هوادار تیم بسیار خوب و مرتب است، ما هم شرایط خوبی داریم. می خواهیم روال خوب خود را ادامه دهیم، هفته گذشته اگرچه مستحق برد بودیم اما با تساوی به پایان رسیدیم، اما فردا برای برد بازی می کنیم، هرچند خیلی سخت است. مسابقات پرتنش باعث مصدومیت و پنالتی همه تیم ها شد اما در این شرایط بازیکنان ما می دانند که باید برای بازی فردا تمرکز لازم را داشته باشند.

سرمربی نساجی با اشاره به سهل انگاری مهاجمانش در زدن ضربات پایانی گفت: یکی از دلایلش این است که هر هفته جای خود را عوض می کنیم. تیم میزبان نه تنها برای تماشاگران، بلکه برای شرایط زمین نیز مهم است. وقتی توپ به زمین برخورد می کند، بازیکن به راحتی می تواند محل قرارگیری توپ را تشخیص دهد. هفته گذشته نه میزبان بودیم و نه مهمان. نمی دانم نفت مسجد سلیمان در اصفهان بازی می کرد یا نه، اما این شرایط وجود دارد. در مشهد هم همین وضعیت را خواهیم داشت، چون اگر در ورزشگاه امام رضا(ع) بازی می کردیم، هفته آینده دوباره دومین بازی خود را در آنجا انجام می دادیم، اما هنوز در مشهد بازی نکرده ایم. ذوب آهن با پدیده بازی کرده و زمین را می شناسد اما ما این شرایط را نداریم. میزبانی فقط برای داشتن بیننده نیست، بلکه بحث در مورد امکانات نیز مهم است. اگر حدادیان نبود این شرایط را نداشتیم. فردا برای اولین بار در سفر یا بازی در لیگ برتر نیستیم و این برای ما بهتر از خانه است.

الهامی با بیان اینکه هواداری مثل شما در خانه است، گفت: حداقل میزبان در زمین است، شاید آنجا تمرین نکند، اما آنها چهار پنج بازی در این زمین انجام داده اند و وضعیت آنها از ما خیلی بهتر است و باید باشیم. بیایید شرایط را ادامه دهیم، هرچند تاکید می‌کنم، شدت کار کار را سخت کرد. مصدومیت‌ها همه تیم‌ها به‌خصوص تیم ما را نگران می‌کند.

وی افزود: ما با تیم هایی رقابت می کنیم که قابل قیاس با آنها نیستند مانند استقلال، پرسپولیس، سپاهان، فولاد، مس رفسنجان که حمایت از آنها را می بینید. تلاش می کنیم خدای ناکرده این روند را ادامه دهیم تا در نیم فصل دوم روند بهتری داشته باشیم. ما می خواهیم تیم خوبی با فردیت باشیم و از روز اول هدفمان این است که بازی به بازی پیش برویم نه اینکه به موقعیت نگاه کنیم. ما به دنبال کار با کیفیت هستیم. ما می خواهیم یک تیم محترم و نماینده باشیم.

الهامی گفت: از این سفر خسته نشدی. خسته است، اما وقتی می بینم هواداران از ما انرژی می گیرند، اوضاع واقعاً خوب می شود. بعد از بازی با گل گهر فصل گذشته که گفتند شرط ماندن چیست، گفتم شرایط چمن ورزشگاه خانگی است. هواداران در ورزشگاه خانگی شعارهای خوبی سر دادند و عملکرد خوب و محکمی داشتند که در این فصل اتفاقی نیفتاد که خدای ناکرده فصل بعد هم اتفاق بیفتد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به نتایجی که گرفته اید به این فکر می کنید که آیا سهمیه آسیایی را کسب کنید یا خیر. شرایطی که ما در حال حاضر داریم این است که همه تیم‌ها برای خودشان موقعیت‌ها را می‌کشند، اما ما بازی به بازی پیش می‌رویم. برای بازی فردا فقط می‌توانم بگویم که برای پیروزی به زمین می‌رویم. قطعا تیم‌های دیگر هم همینطور هستند. ما تمام تلاش خود را می کنیم، قول نمی دهم دنبال چه چیزی باشم، اما سعی می کنیم خوب بازی کنیم، عنایتی هم نشان داد مربی خوبی است و پشتوانه خوبی برای فوتبال ما خواهد بود.

سرمربی سابق تراکتورسازی تبریز درباره شرایط این تیم گفت: از نظر فنی نمی توانم در مورد تراکتورسازی صحبت کنم چون تراکتورسازی مربی خوبی دارد و شرایطی که الان تراکتور دارد برای هر تیمی ممکن است پیش بیاید. فوتبال فراز و نشیب های خودش را دارد. فکر می کنم تراکتور از این بحران عبور کند. برای یک تیم محبوب و محبوب و موفقیت در این راه آرزو دارم. الان مربی نساجی هستم و تمرکزم روی این تیم است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید