آماده بازی مقابل تیم ملی والیبال صربستان هستیم


ساعت: 14:07
تاریخ انتشار: 1401/10/14
کد خبر: 1842864

بازیکنان تیم ملی والیبال ایران پس از اولین تمرین در بلگراد صحبت کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، اولین تمرین با توپ تیم ملی والیبال ایران در صربستان از ساعت 21:30 شب گذشته به وقت تهران در سالن اسلودز بلگراد به مدت دو ساعت پیگیری شد.

اسماعیل مسافر درباره اولین تمرین تیم ملی در صربستان گفت: خدا را شکر همه چیز به بهترین شکل برنامه ریزی شده و من و امین به تیم ملحق شدیم.

جانشین قدرت تیم ملی والیبال ادامه داد: البته ما در تمرین اول فقط با توپ با بازیکنان گرم کردیم و از امروز تمرینات اصلی برای ما آغاز می شود.

وی افزود: امروز صبح تمرینات وزنه برداری خواهیم داشت و عصر با سایر ملی پوشان در سالن تمرین خواهیم داشت.

این مسافر همچنین شرایط میزبانی در صربستان را خوب توصیف کرد و گفت: البته من به تازگی به اردو ملحق شده ام اما سایر بازیکنان از شرایط هتل و غذا راضی هستند.

وی در خصوص تاخیر یک روزه حضور در تیم ملی صربستان گفت: با بازیکنان به فرودگاه امام خمینی رفتیم اما من و اسماعیل نژاد به دلیل مشکلات سربازی اجازه خروج نداشتیم.

بازیکن تیم ملی والیبال با تشکر از کادرفنی فدراسیون که در کمتر از 24 ساعت این مشکل را برطرف کردند، گفت: کارهای اجرایی خیلی زود برای گرفتن مجوز انجام شد و به دیگر بازیکنان ملحق شدیم. رئیس فدراسیون، امیر هوشبر سرپرست تیم ملی و مصطفی کارهانه سرپرست تیمملی وجود دارد.


* اسفندیار: آماده بازی مقابل تیم ملی والیبال صربستان هستیم

امیرحسین اسفندیار جانشین تیم ملی والیبال با تمجید از اولین تمرین با توپ این تیم در بلگراد گفت: پس از دو روز تمرین نکردن به دلیل مسافرت، در شرایط مناسبی تمرین کردیم و آماده بازی مقابل ملی پوش صربستان هستیم. تیم والیبال.

امیرحسین اسفندیار گفت: بدن بازیکنان به دلیل پروازهای متعدد خسته بود و با تمرین بدنسازی صبح دوشنبه بهتر شدیم و در تمرین شب گذشته با توپ وضعیت بدنی بازیکنان بهتر شد. آمادگی خوبی در شرایط خوبی داشتیم که بیشتر کارهای فنی بود.

وی درباره شرایط میزبانی صربستان در این اردو افزود: شرایط مساعد است و مشکلی از نظر غذا و اسکان نداریم و کم کم خود را برای دیدار با تیم ملی صربستان آماده می کنیم.

تیم ملی والیبال ایران در دو دیدار تدارکاتی و دوستانه روزهای 20 و 21 خرداد به مصاف تیم ملی والیبال صربستان می رود.



دیدگاهتان را بنویسید