آمادگی بالا برای خرید جدید بازیکنان تمرینی یحیی و پرسپولیس

آمادگی بالا برای خرید جدید بازیکنان تمرینی یحیی و پرسپولیس

سروش رفیعی هافبک فصل گذشته سپاهان پس از مذاکره با مدیران پرسپولیس و توافق با این تیم برای سومین بار در پرسپولیس با قراردادی 2 ساله به تیم سابقش بازگشت.

سروش ذاتا بازیکن فانتزی و پاسور است. بازیکنی که تعطیلاتش در ترکیب پرسپولیس احساس می شد و در فصل گذشته حضور نداشت، چنین بازیکنی با قدرت بازی سازی بالا در پرسپولیس ظاهر شد. با توجه به مدل بازی پرسپولیس در فصل آینده، رفیعی توانایی بازی در چند پست را دارد.

سروش معمولا بازیساز است و پرسپولیس در چند فصل اخیر نشان داده که با روش 2-2-4 بازی می کند. یعنی دو هافبک دفاعی و دو بال. البته رفیعی در پست کناری هم بازی کرده و سابقه بازی در پست هافبک دفاعی را نیز دارد. البته سوروس می تواند در پست هافبک دفاعی ایفای نقش کند، به شرطی که در کنار او یک بازیکن مخل در خط میانی باشد.

خبر از تمرین پرسپولیس می رسد، رفیعی یکی از بهترین و خوش اندام ترین بازیکنان حاضر در تمرینات پرسپولیس است و در تمرینات روزهای اخیر تیمش و همچنین در بازی های دوستانه عملکرد بسیار خوبی داشته است. رفیعی که علاقه زیادی به حضور در پرسپولیس داشت، تابستان امسال به هدف خود رسید و انگیزه زیادی برای درخشش در فصل پیش رو خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید